Gå til innhold

Hvorfor har dere valgt den avataren dere har?

Anbefalte innlegg

Gjest Fjellsippa
Skrevet

Mange her har veldig fine avatarer, med for eksempel bilde av virkelig vakre kvinner eller menn. Ligner dere på dem? Ikke nødvendigvis på en prikk, men er det visse trekk? Eller er det slik dere ønsker å se ut?

Noen har også bilde av ting. Hvorfor har dere valgt akkurat den tingen dere har?

Hvorfor har dere valgt den avataren dere har? Ønsker dere at andre brukere skal danne seg et bilde av dere ut fra avataren? Siden jeg ikke kjenner noen av dere må jeg innrømme at avataren er en del av det bildet jeg har dannet meg av noen av dere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har valgt min fordi jeg liker katter. :)

Skrevet

Jeg ligner ikke på avataren min, ikke visse likhetstrekk heller og jeg ønsker heller ikke å se ut som den.

Men den passer så innmari godt til nicket mitt. Enkelt og greit.

Selvfølgelig er det lett å danne seg et bilde av en person ut i fra avataren, men stort sett så sier avataren ingenting om en person i det hele tatt.

Gjest Maksprell
Skrevet

Jeg er riktignok tynn men ikke like tynn som de i avataren min..jeg stikker heller ikke ut øya på folk men det er heller de andre (med paraply) som stikker ut øya mine...

Life is pain- som regel så er det sånn.. ;)

Skrevet

Jeg likner ikke det minste på avataren min, - eller -kanskje likner jeg litt inni. :ler: Jeg ville ha et tegnet avatarmenneske. For meg er det mest naturlig å ha et ansikt som representerer "meg på nett", men jeg ville ikke ha noe ekte menneske. Så etter en del leting rundt om så kom jeg fram til denne og syntes hun passet godt til nicket. Dermed ble det sånn.

Må nesten tilføye at jeg er en av dem som ikke har byttet avatar siden jeg meldte meg inn her, så jeg trives tydeligvis bra med rødtopp.

Gjest Fjellsippa
Skrevet
Jeg ligner ikke på avataren min, ikke visse likhetstrekk heller og jeg ønsker heller ikke å se ut som den.

Men den passer så innmari godt til nicket mitt. Enkelt og greit.

Nei, heldigvis ligner ikke du på avataren din. Det hadde jo vært tragisk hvis du gjorde :ler:

Du sier at den passer så godt til nicket ditt, og det har du rett i. Men hvorfor har du valgt det nicket som du har?

Gjest Maxagaze
Skrevet

Avataren min er hentet fra serien "Arkadia - reisen til jordas indre" som gikk på nrk en gang i tiden (og på noen tegnefilmkanaler, på engelsk !!, tvi vøre..), fikk veldig sans for den da den gikk. Da jeg valgte avatar kunne jeg jo ikke velge "helten" (Spartakus), så det måtte bli en av skurkene. Det å være en pirat gir jo litt ryggdekning for å "slenge litt med leppa", men i den siste tiden har jeg nok blitt litt for soft.. :sur:

Ligner.. Næhei ! Jeg er ikke feit, og ikke pønker. Er faktisk en veldig veldig attraktiv fyr.. ;) )

TS: Du har glemt å snakke om din avatar..

Gjest Fjellsippa
Skrevet
Jeg likner ikke det minste på avataren min, - eller -kanskje likner jeg litt inni:ler:

Ja, kanskje du ligner litt inni :) Kanskje du identifiserer deg med henne siden du ikke har byttet henne ut heller. Hun passer til å hete Cata.

Skrevet

Jeg ligner veldig på Scarlet Johanson, på innsiden ;)

Skrevet (endret)

Jeg ligner nok ikke særlig på min avatarkvinne, dessverre :ler:

Har valgt å ha henne som avatar fordi jeg har sansen for henne, hun tiltaler meg og inspirerer meg på en eller annen udefinerbar måte. Og det synes jeg passet her inne på KG, fordi KG nettopp er det for meg: et sted hvor jeg henter inspirasjon :)

Endret av Sille
Skrevet

Jeg googlet etter bilde av Merneith = egyptisk dronning. Så fant jeg dette bildet av barbie-versjonen av henne, og syntes den var litt tøff.

Jeg er litt mindre plastikk ;)

Gjest Fjellsippa
Skrevet

TS: Du har glemt å snakke om din avatar..

Ja, har du sett sånt :ler: . Det var nok bevisst. Jeg ville se litt hva andre skrev om sine avatarer først. Men her er litt om min. :)

Likt andre her valgte jeg nicket først. Fjellsippa er en liten sjelden blomst som vokser i fjellene i Nord Sverige. Jeg trives også godt med å vandre i fjellet. I tillegg er jeg nordfra. Så derfor nicket.

Blått er min yndlingsfarge. Så jeg ville ha en blå avatar. I tillegg ville jeg ha noe litt mystisk over den. Og jeg ligner faktisk litt på avataren min. Bortsett fra vingene da. :smilbla:

Skrevet

Jeg ligner på avataren min, faktisk er det så og si en tro kopi av meg. Kanskje jeg burde bytte den så jeg ikke blir outet? (jeg ser noen ganger litt blidere ut).

Syns også avataren passer perfekt til det koselige nicket mitt. :)

Skrevet

Jeg ligner ikke så veldig på avataren min og det er bare tilfeldigheter som gjorde at det ble Albert. Men han er jo søt da :)

Skrevet
Det er meg på avataren.

Oi! *imponert*

kan du trylle på ordentlig eller er det et photoshoptriks?

Skrevet
Oi! *imponert*

kan du trylle på ordentlig eller er det et photoshoptriks?

Bildet er tatt når hun rydder på plass klesvasken,

Kosemose. Ser du ikke det ? ;)

Gjest *Magica*
Skrevet

Jeg kødder ikke, for å si det sånn.

*poff*

Skrevet

Åja... ja nå ser jeg det. *går og prøver noe lignende med min egen klesvask*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...