Gå til innhold

For dyp?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fikk høre dette forleden, for første gang i min ti år lange karriere.

Fyren virket ganske opptatt av at han ikke om helt "inn".

Nå var han riktignok noe "mindre" enn de jeg er vant til, men uansett, er det et must å bunne jenta? Kjennes det bedre for gutten eller noe?

(Det går vel ikke akkurat an å forkortes, så jeg må vel holde meg til Large i såfall, da?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig klage. Synes det er vondt å bli bunnet jeg.

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet
Merkelig klage. Synes det er vondt å bli bunnet jeg.

Tror nok de fleste synes det, det er nok mer mannlig stolthet som skulle ønske man klarte det :skjeggebass:

Skrevet

Tror nok det er hans mannlige stolthet som er litt såret....Er jo ikke noe mål å bunne, syns nå jeg...det er bare vondt...Syns ikke du skal legge så mye i det han sier... ;)

Skrevet
Tror nok de fleste synes det, det er nok mer mannlig stolthet som skulle ønske man klarte det :skjeggebass:

Ok, så det har ikke så mye å si for den fysiske nytelsen til mannen?

Skrevet

Nei, ifølge min kompetanseperson på feltet er dette med bunning hovedsaklig en psykisk tilfredsstillelse for mannen.

Skrevet

hehe, det er nok heller han som er for kort tenker jeg.. ;)

det var forøvrig en merkeli problemstilling, han hørtes ut som en fjortis for å si det mildt.,.!

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet

Jeg kan jo bare svare for meg selv (og jeg kommer til bunns i min kjære)

Det beste er ytterst, det er der musklene sitter. Jeg har faktisk merket at når jeg er helt inne, og vi bare ligger helt stille, får jeg et press på hodet (det lille) fra livmorhalsen som ikke er gunstig for ereksjon. Det blir som sykepleiertrikset for å dempe en uønsket stå når pasienter trenger hjelp til dusjing. Det er rett på tuppen, og det funker ikke så bra for meg. :-D

Skrevet

"Har aldri opplevd at partneren ikke har klart å bunne meg, det er nok heller du som er for kort"

Skrevet

:ler:

Bare fortell han at de andre du har hatt ikke har hatt noen problemer på det området :sjarmor:

Latterlig... menn er enkle avogtil..

Er vondt å bli bunnet ja!

Skrevet

Ikke veldig behagelig å bli bunnet nei... Ser ikke det som noe mål i seg selv.

Forstår at det kanskje kan være litt kick for gutta da.. Sikkert litt godt for deres selvtillit at de er stor nok til å "fylle opp" på en måte.

Er ikke noe gøy når han ikke kan ta den helt inn fordi han bunner. Blir vanskeligere for han å styre seg da. Så jeg foretrekker heller en som er litt kortere slik at det bare er å kjøre på uten å tenke det..

Skrevet

Så da er han en idiot hvis det var grunnen til at han tydeligvis ikke vil treffe meg mer?

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet
Så da er han en idiot hvis det var grunnen til at han tydeligvis ikke vil treffe meg mer?

Snodig, i alle fall. Og spesielt om det er den eneste grunnen. Kan jo være at han har dårlig selvtillit hva angår pikken, det er jo en del som sliter med det... (Snakker av erfaring mtp selvtillit). Og det er ikke morsomt.

Skrevet

Syns det er veldig veldig merkelig. Han har ingen grunn til å ha dårlig selvtillit bare fordi han ikke klarer bunne deg. Men har han det, så har han det... Og det er jo veldig dumt!!! Men, uansett er jo det hans problem.. og ikke din feil!! Tror det kan bli ganske vanskelig for han å finne noen han har kjemi med eller og i tillegg skal være "kort" nok til at han skal klare å bunne. Han stiller høye krav da må jeg si... :forvirret:

Skrevet

Nå skulle vi hatt en :huleboersmileysomslårsegselvihodetmedenkjepp:

Er det mulig å være så simpel?

Skrevet
Nå skulle vi hatt en :huleboersmileysomslårsegselvihodetmedenkjepp:

Er det mulig å være så simpel?

:ler::legrine:

Ikke vet jeg, nei. Jeg spurte jo ganske overrasket om det var viktig for han, men fikk ikke noe skikkelig svar.

Skrevet

Fjortis stolthet?

Skrevet

Morsomt. Har aldri hørt at dette er mannlig stolthet. Dette må være noe barnslig opplegg. For jeg er voksen kvinne og puler kun voksne menn. Dette med "bunning" har jeg aldri hørt om og det har aldri blitt noe seksuell-diskusjon. Merkelige menn som tenker på noe så dumt.

Det er vel mere mål å tilfredsstille sin dame. Rister på hode..........

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet
Fjortis stolthet?

Vet ikke, jeg har måttet ta det piano i enkelte stillinger med alle mine kjærester, ellers gjør det vondt. Det betyr ingenting fra eller til, når det gjelder stolhet for meg... Som jeg sier, musa klemmer best de første centimetrene, og vi har mest følelse rundt og i hodet.

Gjest Mannen Tore
Skrevet

Dette med "bunning" har aldri vært et emne for meg, har faktisk aldri hørt om at det liksom skulle være "greia". Dessuten så er jeg en av de som klarer å "bunne" kjæresten min, og da har hun det mer eller mindre vondt.... Og det ønsker man jo ikke, å påføre partneren sin smerte eller ubehag, eller??

Er også enig med et innlegg lengre oppe, at han synes det er trangere og bedre lengre ut i skjeden, hvor det er muskler som kvinnen kan stramme/strammer med...

En annen ting: har aldri skjønt poenget med en veldig lang pikk!! Heller tykkere enn lengre spør du nå meg! Eller hva mener dere kvinner?? Selfølgelig er det forskjell på gutta, men sånn generelt så må det vel gi mere nytelse for kvinner med en normal lang og tykk en, istedet for et monster på 20-25 + som bunner hele tiden? Og nå spørr jeg generelt, vet det finnes kvinner som liker at de er ganske lange også.... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...