Felixa Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Jeg skulle ha åpnet mobilen min for andre opperatører enn telenor, hvordan gjør jeg det? Er ikke så interessert i å betale telenor flere hundre kroner for det.
Gjest Maxagaze Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Jeg skulle ha åpnet mobilen min for andre opperatører enn telenor, hvordan gjør jeg det? Er ikke så interessert i å betale telenor flere hundre kroner for det. ← Jeg låste engang opp en Nokia 3510 med en kode jeg fant på nett, etterhvert er mobilene blitt så avanserte at man må ha tilgang til innmaten for å låse dem opp. Du kan vel f.eks sende den inn til www.unlock.no el lign steder og få fjernet sperra.
Bamse Brakar Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Jeg skulle ha åpnet mobilen min for andre opperatører enn telenor, hvordan gjør jeg det? Er ikke så interessert i å betale telenor flere hundre kroner for det. ← Så lenge du er bundet til et abonnement samtidig som det er operatørlås på mobilen, kan du bare ringe til Telenor å få opplyst koden av dem. Såvidt jeg vet, har de ikke lov til å holde koden tilbake så lenge du har bindingstid på abonnementet óg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå