Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Jeg synes det er deilig å gi en kvinne (som virkelig nyter det), tungebehandling. Jeg synes det er bare ekstra deilig å gi henne dette etter hun har vært på f.eks trening, skitur, jobb hele dagen el.l. Det er bare herlig å kjenne duften fra hennes underliv, og jeg kan nesten ikke få nok av det. Elsker å slikke henne både foran og bak..... Men altså; Hvorfor er det så mange kvinner som vegrer seg får å slippe seg løs å bare nyte? Jeg, og de fleste andre gutter, elsker jo akkurat dette... hmmmmmm
Gjest Pax Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 (endret) Jeg ville i alle fall vegret meg hvis jeg fryktet at det luktet f.eks svett og klamt av meg. Har hørt at det ikke gjør noe, men når jeg ikke klarer å slappe av og nyte det, det det best å være ren og pen, ikke sant? Foretrekker også at mannen har vasket seg der nede før han får BJ. Endret 14. februar 2007 av Succubus
Wildy Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Har ingenting imot oralsex, hverken det å være på giver-eller mottagersiden. Men etter trening uten dusj? Nope....
Trampe Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Helt enig med Wildy og Succubus. Mannen min får leke seg så mye han vil, og jeg sier aldri nei til en blowjob. Men han bør ha vasket seg i løpet av de siste timene - og jeg slipper ham ikke til hvis jeg ikke føler meg ren nok. Jeg trenger ikke å vaske meg rett før sex, men om jeg ikke har dusjet på et døgn blir det ekkelt. Hvorfor er enkelte mannfolk så kjappe med å hyle prippen med en gang de møter på ei jente som ikke gjør ALT?
kosepar Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 Enig med dere. Man er da ikke pripne fordi man ønsker en viss renslighet Jeg og kjæresten elsker oralsex, begge to
pellegrino Skrevet 16. februar 2007 #6 Skrevet 16. februar 2007 (endret) Jeg var kjempeprippen tidligere, og nektet typen å gjøre noe som hels med meg dersom jeg ikke hadde vært i dusjen først. Jeg lot meg overtale èn gang, og han slikket meg etter en normal dag på jobb. Jeg trodde jeg skulle dåååne da han i festlig lag presterte å beklage seg til kompisene over svett muselukt når jeg ikke hadde "giddet å dusje før sex". Jeg var der sammen med typen, hans venner og deres kjærester. Alle hørte det, og de fleste syns det var veldig pinlig etter det... Nå er jeg ennå mer prippen!!!! Endret 16. februar 2007 av pellegrino
Wildy Skrevet 16. februar 2007 #7 Skrevet 16. februar 2007 Jeg var kjempeprippen tidligere, og nektet typen å gjøre noe som hels med meg dersom jeg ikke hadde vært i dusjen først. Jeg lot meg overtale èn gang, og han slikket meg etter en normal dag på jobb. Jeg trodde jeg skulle dåååne da han i festlig lag presterte å beklage seg til kompisene over svett muselukt når jeg ikke hadde "giddet å dusje før sex". Jeg var der sammen med typen, hans venner og deres kjærester. Alle hørte det, og de fleste syns det var veldig pinlig etter det... Nå er jeg ennå mer prippen!!!! ← For en dust!!!
pellegrino Skrevet 16. februar 2007 #8 Skrevet 16. februar 2007 Ja, det ble ikke noe på ham DEN kvelden, ihvertfall.
Cowgirl22 Skrevet 16. februar 2007 #9 Skrevet 16. februar 2007 Er ikke prippen!!! Liker bare å føle meg ren...
pellegrino Skrevet 16. februar 2007 #10 Skrevet 16. februar 2007 Er ikke prippen!!! Liker bare å føle meg ren... ← Takk!
Cowgirl22 Skrevet 16. februar 2007 #11 Skrevet 16. februar 2007 Takk! ← hehe.. Hadde ikke klart og slappe av nok til å nyte det fullt ut om jeg hadde følt meg svett der nede mens han slikket meg, sånn er det bare. Syns ikke det er å være prippen..
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2007 #12 Skrevet 18. februar 2007 Hvis jeg visste at han tente på det så gjerne for meg. Elsker å bli slikket jeg. + renere etter sex enn før (bonus) LOL....
Gjest Gjest_jørgen_* Skrevet 7. desember 2007 #13 Skrevet 7. desember 2007 Jeg ville ha slikket kvinnen nedentil, slik det naturlig dufter mus av en kvinne selv om hun ikke er nydusjet. Kvinner er så redde for at det skal lukte svette, tisselukt og er hysterisk med tanke på at det må være så rent. Kvinner tror de må være like rene som i reklamen, men det er jo ikke sant. Bare de vasker rumpa kan jeg godt hengi meg til å vaske henne nedentil oralt om hun klarer å hengi seg til det. Hadde kvinner vært mere erotisk orientert og ikke sett på sex som en mekanisk greie med tradisjonell inn og ut der man er like ren som Lanoreklamen kunne man kommet langt.
Liskat Skrevet 7. desember 2007 #14 Skrevet 7. desember 2007 Jeg ville ha slikket kvinnen nedentil, slik det naturlig dufter mus av en kvinne selv om hun ikke er nydusjet. Kvinner er så redde for at det skal lukte svette, tisselukt og er hysterisk med tanke på at det må være så rent. Kvinner tror de må være like rene som i reklamen, men det er jo ikke sant. Bare de vasker rumpa kan jeg godt hengi meg til å vaske henne nedentil oralt om hun klarer å hengi seg til det. Hadde kvinner vært mere erotisk orientert og ikke sett på sex som en mekanisk greie med tradisjonell inn og ut der man er like ren som Lanoreklamen kunne man kommet langt. Jeg baserer ikke min erotiske orientering etter hvorvidt jeg er noenlunde nydusjet eller ikke. Jeg foretrekker for min egen del aa foele meg noenlunde ren. Man kan f.eks. dusje sammen som en del av forspillet om man vil. At jeg helst ikke vil slikkes uten aa foele meg ren betyr ikke at jeg ser paa sex som noe mekanisk som bare bestaar av inn og ut. Mitt seksualliv bestaar av ganske mye mer enn samleie og oralsex, man har jo en hel kropp aa forsyne seg av!
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2007 #15 Skrevet 7. desember 2007 Jeg ville ha slikket kvinnen nedentil. Eller det kan være at en del oppegående kvinner ikke føler seg veldig komfortabel med å bli slikket i skrittet. Det er kanskje ikke veldig vanlig og noe man opplever til frokost, lunch og middag hver dag.
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2007 #16 Skrevet 8. desember 2007 Synes snarere det er menn som er pripne jeg! Lurer på hva folk gjør når de er på fjelltur, ingen sex på en uke? Selv synes jeg sexen er viktigere enn alt dette styret rundt. Typen min nektet meg sex fordi badet hans ble pusset opp og han ikke kunne dusje etterpå. Hva med en vaskeklut da? Nå er han X !
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 8. desember 2007 #17 Skrevet 8. desember 2007 Synes snarere det er menn som er pripne jeg! Lurer på hva folk gjør når de er på fjelltur, ingen sex på en uke? Selv synes jeg sexen er viktigere enn alt dette styret rundt. Typen min nektet meg sex fordi badet hans ble pusset opp og han ikke kunne dusje etterpå. Hva med en vaskeklut da? Nå er han X ! Skjønner han veldig godt jeg.
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2007 #18 Skrevet 8. desember 2007 Skjønner han veldig godt jeg. Enig, forstår ham godt!
Trillrund Skrevet 8. desember 2007 #19 Skrevet 8. desember 2007 Sier aldri nei til å bli slikket, og når han først er i gang klarer jeg ikke tenke på noe annet enn hvor godt det. Men hvis jeg er svett, holder jeg nok litt igjen helt til å begynner å ta for seg... Trenger ikke være nydusjet for å slippe alle hemninger løs, men liker ikke å være klam og "ekkel" heller. Ingen problem etter en vanlig dag på jobben. Dusjer om morningen og har en rolig jobb. Skal han få en BJ må han være rimelig ren.
cm2 Skrevet 9. desember 2007 #20 Skrevet 9. desember 2007 Jeg skjønner ikke helt problemet, skal jo være en til nytelse for begge, leken og moro .. Jenter liker tanken om at de er rene i musa før sex ,, slik er det i de fleste kulturer. Problemet er at for mange jenter bruker for mye såpe med dritt i som gjlr at musa ikke får den naturlige smaken - oppskriften er at de vaskes mere med kun rent vann. da føler jenta seg ren og du får samken av den deilig fitte sausen. Men desverre er det nok noen jenter som har en streng fitte lukt som er så deilig å drive sause i. Mange jenter driver jo å lukter selv på musa sin og de fleste liker ikke sin egen lukt , derfor driver de å skrubber seg inn med såpe og mm. Kun lesber som liker det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå