kipa81 Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Handlet nettopp noen Dead Sea Premier- produkter på nettet, og er kjempefornøyd. Kjøpte ansiktsrens/ skrubb og fotkrem. Synes virkelig de er bra!!! Har prøvd å lese et tidligere innlegg her inne om samme produkter, men fant ikke akkurat det jeg lette etter:) Altså: noen som kan anbefale en god dagkrem og en god nattkrem fra Dead Sea Premier? Har blandingshud: tørr overhud og fet "underhud" (hvis det går an å si det, fikk vite det av hudpleier). Trenger fuktighet, men ikke en veldig fet krem. Håper noen vet!!!
Parfumfreek Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Premier Day Cream Complex er veldig god. Den finnes til normal/tørr hud og normal/fet hud. Jeg har også fet underhud/tørr overhud, og valgte den til Normal/tørr (spesielt siden det er vinter) Den er ikke fet, og trekker godt inn. Tror kanskje den til normal/fet med fordel kan brukes på sommeren. Noen av nattkremene har jeg ikke prøvd. Enig med deg - kjempegode produkter! Ellers er Ahava kremene også veldig bra, der finnes også en dagkrem for kombinasjonshud. En venninne har ekstremt tørr hud, hun bruker Ahava dagkrem for veldig tørr hud. Hun sier hun aldri noen gang har hatt noe så bra.
Rosenrød Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Jeg har den samme dagkremen som Parfumfreek, den er kjempegod! Bruker også rensen, øyenkremen og serum for øyne og ansikt. Er veldig fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå