Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2002 #1 Del Skrevet 27. mars 2002 jeg har nettop opplevd ett brudd. min vennine snakker kun om sitt bryllup. jeg unner henne det og det sårer meg ikke. men er det ikke en smule taktløst. jeg hadde iallefall ikke gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 27. mars 2002 #2 Del Skrevet 27. mars 2002 Beklager at du har hatt et brudd. Ingenting er vel da så sårende som andre lykke... Men hvis hun tenker at om det hadde gjort deg noe hadde du vel sagt fra? Jeg var i samme situasjon som din venninne og tok det hensynet du synes hun skal ta. Med det resultat at en venninne følte seg sååå såret og tilsidesatt, jeg snakket jo aldri med henne om bryllupet?! Så - er dere venninner må det være rom for å si fra om sånt. Jeg er sikker på at hun vil forstå. _________________ Klem fra Tusenfryd 1212[ Dette Innlegg er endret av: Tusenfryd den 2002-03-27 12:54 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2002 #3 Del Skrevet 31. mars 2002 hei tusenfryd jeg ble litt irritert da jeg leste innlegget ditt. for jeg unner henne virkelig dette bryllupet og er overhodet ikke sjalu. jeg syns det kun er koselig. men det bare slår meg at jeg ikke ville gjort det samme. det er en ting å snakke om bryllupet. men noe annet hvis man ikke snakker om noe annet hilsen verken sjalu eller bitter men undrende og gladsingel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 1. april 2002 #4 Del Skrevet 1. april 2002 Ojsann! Jeg tviler ikke et øyeblikk på at du unner henne det. Det var ikke sånn ment, jeg beklager. Men jeg synes likevel at du skal si fra til henne. Hun er kanskje bare tankeløs. Ikke noe vondt i det, og som du sier, du ville ikke gjort det. Og som sagt, min erfaring var at jeg tok for mye hensyn. Håper det ble litt klarere nå hva jeg mente, eller ble det enda mer rotete...? Stoooor påskeklem til deg fra Tusenfryd 1212[ Dette Innlegg er endret av: Tusenfryd den 2002-04-01 13:37 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2002 #5 Del Skrevet 1. april 2002 hei tusenfryd uff unnskyld, jeg misforsto visst litt hva du mente. unnskyld. jeg har tenkt litt mer over saken og kommet frem til at når man skal gifte seg, skal man være fritatt for å ta hensyn egentlig. ett bryllup er så spesielt at en burde slippe å tenke over hvem man skal snaake med det om osv. jeg har vært litt selv sentrert tror jeg stooor påskeklem tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2002 #6 Del Skrevet 1. april 2002 Når du er venn med noen som har opplevd brudd, så er det noen som tenker at: "jaja, det var sikkert det de ville. Det er sikker kjempe lykkelige nå." Og ikke tenker på at det henge rlitt igjen. Hilsen Kåre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå