kipa81 Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Skal på Mary Kay kveld til en kollega, og lurer litt på hva folk synes om disse produktene? Er det noe som virkelig anbefales?
Heidipia:) Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Skal på Mary Kay kveld til en kollega, og lurer litt på hva folk synes om disse produktene? Er det noe som virkelig anbefales? ← Peelingen med mikrokrystaller...Timewise tror jeg den serien heter..består av en peeling med små krystaller og en slags krem som du skal ha på etterpå. den er bare helt super, ellers er egentlig alle produktene å annbefale, meget bra merke:)
GoldenGlow Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Noen som skryter kjempe mye av mascaran til Mary Kay! Den skal være kjempe bra, men har ikke prøvd den selv da.
gizmoo Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Mascaraen til Mary Kay er kjempe bra! Har den selv. Øynevippene blir skikkelig lange Holder MK kurs selv noen ganger på fritiden, og eneste grunnen til at jeg begynte med det var at jeg faktisk så at produktene virket. Time wise serien med 3 i 1 rens, fuktighetskrem serum osv. er egentlig det jeg ville kjøpt... Hvis man ikke skal kjøpe så mye anbefaler jeg 3 i 1 rens og fuktighetskrem! Så et nærbilde av meg selv som en veninne hadde tatt av meg før jeg begynte med MK, og fikk nesten sjokk. Hudtonen min har blitt utrolig ren og jevn. Foundationen er det de fleste blir mest imponert over da, for den skader ikke huden, men pleier og lar huden puste! Pluss at den fins i utallige fargenyanser! Men den ser best ut hvis man bruker 3i1 rens + fukt under.
Gjest Shayla Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Har MK noen hjemmeside? Ble ganske innteressert jeg nå
Chic' Wilma Skrevet 16. februar 2007 #7 Skrevet 16. februar 2007 (endret) Jeg har forresten også hørt fine ting om Mascaraen men holder meg unna av prinsipp. Når det gjelder hudpleien er det ganske mye rart på ingredienslista og de fleste gjør nok lurere i å holde seg til hudpleiemerker. Endret 19. februar 2007 av lillesky
gizmoo Skrevet 16. februar 2007 #8 Skrevet 16. februar 2007 (endret) Har vært på Mary Kaykveld et par ganger selv. Og dette var lenge før jeg vurderte i det hele tatt å begynne med det selv. Jeg syns det var kjempe gøy og lærerikt den gang Og falt helt for produktene! Endret 19. februar 2007 av lillesky
Merneith Skrevet 16. februar 2007 #9 Skrevet 16. februar 2007 MK har en "Try before you buy" filosofi, slik at du kan tilpasse produkter etter dine behov, og bli 100% fornøyd! Man skal ha en personlig konsulent som hjelper deg å velge riktig, og hvis man ikke er fornøyd kan man bare ringe og klage! (og få nytt produkt gratis hvis man ikke er fornøyd). ← Try before you buy ja. Og det er vel dette som er hjørnesteinen i salgsmetoden. En venn får en annen venn til å prøve sminken, slik at de føler seg presset til å kjøpe den. Foot in the door in action.. Siden de aller fleste vil møte MK gjennom venner og bekjente så er det rimelig naivt å tro at mange har samvittighet til å klage på servicen! Men siden jeg også har blitt utsatt for dette, og faktisk kjøpt noe for å bli kvitt maset ( ), så kan jeg jo dele mine erfaringer. Jeg likte ingen av rensene, de var altfor sterke. Selv den for tørr hud gjorde ansiktet to nummer for lite. Fuktighetskremen er nokså god, men jeg synes IKKE at den er verdt 400. Den er ikke på nær lik kvaliteten på feks Dermalogica, eller Clinique for den saks skyld. Foundationen er som sparkel. Øyeskyggene var matte og kjedelige.
nynne Skrevet 19. februar 2007 #10 Skrevet 19. februar 2007 vel, uansett, jeg er er iallefall veldig godt fornøyd med produktene og har endleig funnet noe som funker på min hud (og ja, jeg har vært hos hudpleier også, flere ganger). Skal innrømme at selgeren kan være litt slitsom - nå i ettertid. Jeg vil jo bestille fra henne for vil jo ha produktene, men vil gjerne ta kontakt selv når jeg har behov og slippe "maset". Men som sagt, jeg er veldig fornøyd med hudpleien!
marsy Skrevet 19. februar 2007 #11 Skrevet 19. februar 2007 jeg kjøpte timewise, 3 i 1 produktene, men fikk dårligere hud enn noen gang. Vet at man skal få dårligere hud før det blir bedre, men hos meg ble det aldri bedre. Har nå gått over til Clinique og er storfornøyd!
lillesky Skrevet 19. februar 2007 #12 Skrevet 19. februar 2007 Tråden er delt. Denne tråden er om produktene til Mary Kay, mens diskusjonen om konsernet Mary Kay finner du her. - lillesky (mod)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå