Gjest Borghild Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Hvordan er denne? Har skapet fullt av mascaraer, men MÅTTE bare kjøpe denne idag. Kjøpte den med buet børste. Noen som har erfaringer?
kvinne_ Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Lenge siden jeg har prøvd denne, men da jeg prøvde den ble vippene mine til én vipp Med andre ord klumpet den seg veldig...
Gjest Frk. Grønn Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Jeg kjøpte den for en stund tilbake fordi jeg likte den så godt sist jeg brukte den (men tidligere brukte jeg vanlig rett børste), og den har innfridd igjen. Jeg liker den kjempegodt
Cottoncandy Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Jeg liker den Jeg har også den med buet børste. Har ikke opplevd at den klumper så veldig jeg da.
Elbereth Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 Resultatet ser helt ok ut, men jeg synes den tørker ut og drysser i løpet av dagen
Gjest Borghild Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 Har prøvd den nå, syns den har et litt "billig" preg og ikke så lett å legge som YSL og mascaraene fra Lancome. Men jeg er sminkoman og MÅ bare prøve nye ting hele tiden. Spesielt mascaraer. Men resultatet ble jo greit da. Men YSL faux cils og Lancome l`extreme er mine absolutte favoritter. Også vil jeg prøve den nye fra Chanel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå