Gjest Primula Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Er det noen som gidder å gi meg en oversikt over bøkene henens og kort om hva de handler om? Har lest tre-fire stk, men husker ikke helt hvilke...Og skal bestill e meg flere.
Gjest _Leela_ Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Hva med å sjekke hjemmesiden hennes? Ser ut som de har omtaler og slikt av bøkene der. http://www.mariankeyes.com/
*Heidi* Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 jeg leser en nå som heter: er du der ute? og den var ikke blandt bøkene hennes...Rart!
Gjest Skya Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 jeg leser en nå som heter: er du der ute? og den var ikke blandt bøkene hennes...Rart! ← Er ikke den helt ny? Så iallefall ei bok av henne jeg aldri har sett før i bokhandelen for et par dager siden.
Gjest Blondie65 Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 Den står øverst - uten bilde. Hm ... denne har jeg ikke lest.
Gjest Primula Skrevet 15. februar 2007 #7 Skrevet 15. februar 2007 jeg leser en nå som heter: er du der ute? og den var ikke blandt bøkene hennes...Rart! ← Joda, den er på hjemmesiden hennes den også. Øverst. Er bilde av den også. Det er den siste jeg har lest. Synes den er kjempebra.
Gjest Pet Skrevet 15. februar 2007 #8 Skrevet 15. februar 2007 Joda, den er på hjemmesiden hennes den også. Øverst. Er bilde av den også. Det er den siste jeg har lest. Synes den er kjempebra. ← Jeg likte den ikke noe særlig. Den boka av henne jeg har likt minst, faktisk.
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 15. februar 2007 #9 Skrevet 15. februar 2007 Ooh... Elsker Marian Keyes-bøkene! Har lest Other Side of The Story og Anybody Out There, og holder på med Rachel's Holiday
Linselus Skrevet 15. februar 2007 #10 Skrevet 15. februar 2007 Siden bøkene hennes er av typen "særs lettleste" også har de en remote grad av lykkelig slutt, så går de unna i en fei når jeg finner en. Har ikke kjøpt "Er du der ute?" enda, men den dukker nok opp. Ellers har jeg lest: Rachels Holiday Watermelon Angels Sushi for beginners The other side of the story Last chance saloon De tre øverste handler om de tre eldre søstrene i Walsh familien (hvor Anna i "Anybody out there?" er den fjerde, og nest yngste). Jeg syns hun skriver så fornøyelig og man humrer så mange ganger Jeg syns selv at "The other side of the story" var den kjedeligste, og kanskje var Watermelon den artigste, men det var også den første jeg leste, så det kan spille inn *gå på butikken og kjøpe bok*
Gjest Blondie65 Skrevet 16. februar 2007 #11 Skrevet 16. februar 2007 "Rachels Holiday" er den jeg synes har vært best og nr 2 er "Last Chance Saloon". Jeg er enig i at de er lettlest, men det er likevel noe av det best skrevne av denne typen bøker jeg har lest - langt over "Bridget Jones" og "Shopaholic" i kvalitet. Akkurat nå leser jeg "Under The Duvet" av Keyes (små historier/artikler fra hennes liv). Veldig koselig lesing det også, og så blir man litt bedre kjent med forfatteren. Personlig synes jeg Marian Keyes skriver alt for sakte ...
Karamba Skrevet 16. februar 2007 #12 Skrevet 16. februar 2007 Er også veldig glad i bøkene til Marian Keyes. Gir meg ikke før jeg har pløyet igjennom alle sammen.. Til nå har jeg lest: En sak har minst tre sider Engler i LA Sushi for nybegynnere Synes alle var kjempebra! Morsomme bøker! Har nettopp begynt på: De desperates café
Linselus Skrevet 17. februar 2007 #13 Skrevet 17. februar 2007 er enig i at de er lettlest, men det er likevel noe av det best skrevne av denne typen bøker jeg har lest - langt over "Bridget Jones" og "Shopaholic" i kvalitet. Helt enig, det var ikke meningen å "rakke ned" på kvaliteten (Hun får gjerne søke om opptak i forfatterforeningen for min del altså ) Men jeg syns bøkene er festlige og da blir de jo med en gang mer lettleste også Personlig synes jeg Marian Keyes skriver alt for sakte ... ← Enig med deg i det
Mischa Skrevet 17. februar 2007 #14 Skrevet 17. februar 2007 Jeg likte best "Sushi For Beginners" og minst "Rachel's Holiday" (den var ganske kjedelig) Har ikke lest "Anybody Out There" men GLEDER meg:) elsker Marian Keyes sine bøker (for det meste) men kunne aldri tenkt meg å lese de på norsk:S Hadde tenkt å kjøpe den i norsk utgave til en venninne som jeg er usikker på om leser bøker på engelsk, men det jeg leste ble utrolig lite spennende så hun fikk engelsk utgave så VET jeg at den er morsom :S
Malama Skrevet 17. februar 2007 #15 Skrevet 17. februar 2007 Jeg fikk vannmelon, engler i la og de desperates kafe til jul av min kjære, etter å ha uttalt at hun skriver så gode bøker (da jeg kjøpte rackels ferie til svigermor) viste seg at jeg hadde jo ikke lest NOE av henne fra før, men jeg likte dem da. Merkelig nok fikk jeg dem på norsk, jeg leser mer og gjerne på engelsk og min kjære er tilhenger av å lese på engelsk det som er skrvet på engelsk, så det var rart det... Kommer nok til å lese mer ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå