Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag slapp samboeren min gjennom 3 år bomben. Han ønsker å være alene. Igjen sitter jeg med knust hjerte og vet hvernen opp eller ned på meg selv. Hvordan i all verden skal dette gå? Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har aldr vært så knust før. Herregud jeg skulle ønske dette bare var en vond drøm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, Zari! Det var leit å høre! Veldig trist. :klem:

:tristbla:

Noen du kan dra til? Eller liker du helst å være alene kanskje?

:troest:

Skrevet

Så trist.

Sympati og medfølelse oversendes herved

:klem:

Gjest Coolaid
Skrevet

Triste greier når dette er noe du ikke vil..... Men, uansett bør du ikke leve livet ditt gjennom andre, ikke være avhengig av andre for å ha det bra. Vær glad for at dere gikk fra hverandre nå, og ikke at han befinner seg i et samliv med en som han ikke vil være med. Ta vare på deg selv i denne tiden, det går bedre etter hvert. Etterhvert vil du finne ut at dette var trist, men ikke uendelig trist. Klem til deg. :klem:

Skrevet

Hvet det er en svak trøst, men alt blir bedre etter en liten tid!

Var selv gjennom det helvete for snart 3 år siden, ante ikke hvordan jeg skulle komme meg gjennom dagene og resten av livet. Men det gikk sakte men sikkert, det er lov å "sørge" bruk vennene dine, finn på ting med dem, ikke sitt hjemme og "sørg" det blir bare verre av det.

Skrevet

åhhhh.... *medfølelse i fleng* Stakkars deg, så fryktelig! Har det også vondt om dagen, selv om forholdet ikke er over enda. Vet iallfall at livet ikke bestandig er så lett. :overrasket:

Kan ikke si annet enn at jeg håper hjertet ditt leges, og at du får tilbake troen på kjærligheten. Hvis den finnes da?? Jeg håper det, men vet sannelig ikke...

Og dette skulle liksom være oppmuntrende?? Du får en varm klem ifra meg iallfall..!!! :klem:

Skrevet

Tusen takk for gode ord og klemmer.

Nå er jeg hos foreldrene mine, jeg fikser ikke tanken på å sitte i leiligheten vår alene. Jeg vet jeg kommer over dette, men det kjennes virkelig ikke slik ut nå.

Tanken på å legge meg alene, våkne alene, spise middag alene, ikke ha han å dele livet mitt med og ikke kunne ha han å snakke med gjør så utrolig vondt.

Skrevet

Off.. Det må gjør vondt.. Føler meg deg....

Bra du har forelde som stiller opp!

Skrevet

Omring deg av gode venner og familie, tillat deg selv å føle det som føles naturlig der og da :klem:

Skrevet

Tråden ryddet.

Scorpina

(mod)

Skrevet

Uff, stakkars deg, jeg vet hvordan du har det. Gi deg selv lov til å la det synke inn og sørge litt før du går videre. Det fikser seg, men det er litt senere...

Skrevet

Jeg grurer meg til å legge meg, for da jeg våkner i morgen kan jeg være sikker på at dette ikke er en vond drøm.

Skrevet

Vil bare gi deg en :klem:

Kjæresten min gjorde det slutt for noen dager siden også, og jeg har hatt et helvete! :forvirret: Men det er alltid håp!!!

Skrevet

Jeg håper det går bra med både Zari og Dina, dette var virkelig leit!

Men som sagt tidligere i tråden, det er viktig å ikke bare mure seg inne (selv om det er kanskje det som frister mest), men prøve å finne på noe, om det er å gjøre ting med jentene eller trene/melde seg på kurs osv.

Håper du kommer deg fint gjennom natta!

Gjest shockgirl
Skrevet

Huffda, vet hvordan du har det. :klem:

Kjærlighetssorg er vondt. Men, du kommer over det, selv om det kan ta lang tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...