Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Når går man fra å være glad i til å elske? Hva slags følelse er det som avgjør om man sier at man er glad i eller at man elsker?
mrs williams Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Enig med hun ovenfor, det er bare noe man vet! Er ikke alle som sier det tror jeg. Jeg sier det ofte til min kjære men vet at han liker ikke å bruke ordet for mye, han sier det av og til og må si at siden han sier det så sjeldent da betyr det mye mer!! Men man er forskjellige!
Akasha Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 De fleste sier nok det før eller senere, men ikke alle. For noen er det mer naturlig å si enn det er for andre.
Amalie_85 Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 Man bare vet det. Men man kan og ta feil. Jeg trodde jeg elsket en, men det var helt anderledes enn sånn jeg fløler det nå. Nå ELSKER jeg virkelig noen vanskelig å forklare
Gjenglemt sykkellås Skrevet 14. februar 2007 #7 Skrevet 14. februar 2007 Jeg hater ordet jeg elsker deg. ← Det er tre ord. Men som de andre sier: Plutselig bare vet man det. Klisjéfylt eller ei. Noen velger å si det til hverandre ofte - andre sier det sjelden eller aldri. Noen mener at det er bedre å høre det én gang for mye, enn én gang for lite, andre mener at om man sier det for ofte, går kraften og kanskje også hensikten bort.
Gjest Keycha Skrevet 14. februar 2007 #8 Skrevet 14. februar 2007 Nei, er det virkelig tre ord? Sikker på at det ikke er en setning da??
Gjest Gjest 1 Skrevet 14. februar 2007 #9 Skrevet 14. februar 2007 Når går man fra å være glad i til å elske? Hva slags følelse er det som avgjør om man sier at man er glad i eller at man elsker? ← Når en kjenner seg selv godt, har litt erfaring fra forhold og er så sikker på egen intuisjon at man bare vet uten å måtte definere hva som er hva...da er man kanskje på vei mot målet.
Gjest niomi Skrevet 14. februar 2007 #10 Skrevet 14. februar 2007 Jeg har aldri elsket før, men med samboeren min visste jeg det etter bare et par måneder med avstandsforhold. Tok ei stund før jeg turde å ta ordet i min munn, da...
Gjest Maksprell Skrevet 14. februar 2007 #11 Skrevet 14. februar 2007 Liker heller ikke den setninga og har aldri brukt den. Føler jeg ikke aner hva det er snakk om men hater samtidig at de ordene blir sett på som noe jæææææækli stort.Kommer jo aldri til å tørre å si noe slikt.. den setninga passer seg uansett ikke på trøndersk synes jeg..
Gjest niomi Skrevet 14. februar 2007 #12 Skrevet 14. februar 2007 Får den på trøndersk fra samboer til en stadighet, jeg...
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2007 #13 Skrevet 14. februar 2007 Nei, er det virkelig tre ord? Sikker på at det ikke er en setning da?? ← Det er tre ord i en setning :=)
Leo Skrevet 14. februar 2007 #14 Skrevet 14. februar 2007 den setninga passer seg uansett ikke på trøndersk synes jeg.. ← Ikke? :klø: Hva er galt med "Æ ælske dæ" da? (Bortsett fra at det lyder som "Æ æsk'æ" hvis det skal gå litt fort og det skal det jo ofte når trøndere har noe de skal si ...)
Gjest Tyr Skrevet 14. februar 2007 #15 Skrevet 14. februar 2007 (endret) Ikke? :klø: Hva er galt med "Æ ælske dæ" da? (Bortsett fra at det lyder som "Æ æsk'æ" hvis det skal gå litt fort og det skal det jo ofte når trøndere har noe de skal si ...) ← ...eller med mye godt drikke innabords. Endret 14. februar 2007 av Tyr
Dina Skrevet 14. februar 2007 #16 Skrevet 14. februar 2007 den setninga passer seg uansett ikke på trøndersk synes jeg.. ← Den er nydelig på trøndersk!
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2007 #17 Skrevet 15. februar 2007 Nei, er det virkelig tre ord? Sikker på at det ikke er en setning da?? ← Hatt en bra dag? Eller er bare problemet at det ikke er noen som sier "jeg elsker deg" til deg??
Varda Skrevet 15. februar 2007 #18 Skrevet 15. februar 2007 Når man elsker noen, så bare vet man det! ← Jepp, jeg er enig. Men jeg skal være førstemannn (eehh kvinne) til å innrømme at jeg har store problemer med å få ut de 3 ordene, om jeg har enormt lyst..
Gjest jaddaen Skrevet 15. februar 2007 #19 Skrevet 15. februar 2007 Ikke for å være stygg eller noe, men har man ikke sakt eller følt for å si "jeg elsker deg" til noen ennå, så har man rett og slett ikke møtt noen man elsker og man vet ikke ennå hva det vil si å elske noen. Believe me, man vet når man føler det/møter en som føles alt for en
momo Skrevet 15. februar 2007 #20 Skrevet 15. februar 2007 Som de andre sier så bare vet man. Og hvor lang tid det tar er veldig inndividuelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå