Amalie_85 Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #21 Skrevet 15. februar 2007 så mange gode forslag :D Jeg vet ikke hvorfor jeg ALLTID sitter igjen med så mange pannekaker :klø: veldig irriterende. Men nå har jeg jo mye jeg kan teste, så kanskje jeg må begynne å lage pannekaker oftere
Malama Skrevet 15. februar 2007 #22 Skrevet 15. februar 2007 Jeg spiser dem til kveldsmat og/eller frokost, gjerne med syltetøy på. Ellers kan man putte "fyll" idem ja. Kjøttsaus og ost, pakke pent sammen og varme i ovnen, god middag dagen etterpå det
MellonCollie Skrevet 16. februar 2007 #23 Skrevet 16. februar 2007 Åhh, skulle ønske jeg hadde dette problemet også Men sambo liker ikke pannekaker ("Dette er jo ikke middag! Ingen næring jo!" ), så det blir så sjelden jeg får spist. Men med en gang vi spise middag hver for oss sniker jeg meg til å lage ja... Har egentlig ikke noen tips til deg altså, måtte bare få ut min pannekake-frustrasjon! Og nå har jeg jo samla opp tips til hva jeg kan gjøre de få gangene jeg evt har noen igjen..
Amalie_85 Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #24 Skrevet 16. februar 2007 Bra det da. Så var ikke tråden min helt bortkasta like vel i går varma jeg to pannekaker, og la is inni dem etterpå, jeg og sambo kosa oss og det var kjempe godt :D mange gode tips. skal sørge for at fra nå av skal jeg aldri kaste pannekaker.
Lilith Skrevet 16. februar 2007 #25 Skrevet 16. februar 2007 Ikke glem at det er Pancake-Day på tirsdag da, dere!
Amalie_85 Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #26 Skrevet 16. februar 2007 Ikke glem at det er Pancake-Day på tirsdag da, dere! ← ke??? :klø:
Arkana Skrevet 16. februar 2007 #27 Skrevet 16. februar 2007 Ikke glem at det er Pancake-Day på tirsdag da, dere! ← ke??? :klø: ← Ja, det kalles fetetirsdag i Norge og er dagen før fasten. I England er det tradisjon for å spise pannekaker den dagen.
Lilith Skrevet 16. februar 2007 #28 Skrevet 16. februar 2007 (endret) Ja, det kalles fetetirsdag i Norge og er dagen før fasten. I England er det tradisjon for å spise pannekaker den dagen. ← Perfekt unnskyldning for å meske seg med pannekaker! Ikke at jeg trenger noen unnskyldning, da ... Endret 16. februar 2007 av Lilith
Hobgoblin Skrevet 16. februar 2007 #29 Skrevet 16. februar 2007 Nei, på fete-tirsdag er det jo rømmegrøt! Derimot skal jeg spise pannekaker i dag. Men sitron og sukker, mmm...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå