Gå til innhold

Jeg elsker min nye vibrator

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ååååååå, jeg bare elsker min nye vibrator. :hjerter_rundt:

Den heter G-worm, og det er nettopp det den er. Den treffer rett på g-punktet mitt, og ser ut som en grønn kålorm :tommelsmil:

Jeg får ikke nok....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å jeg vet hvordan du mener.

tror ikke jeg hadde klart å bruke den. ser ut som en barne-tv figuer eller noe :ler:

Skrevet

Min ser ut som en kanin, og det er ikke fritt for at jeg ser for meg snuppelure i buret sitt når jeg ser på den :sjenert:

Men det var jo ikke det tråden handlet om. Så bra at du liker vibratoren din ts! :)

Skrevet

Den var faktisk søt også! ;)

Gjest Gjest_Stine_*
Skrevet

En sånn må jeg også bare ha :sikle:

Hvor får jeg tak i en????

Gjest Hilde79
Skrevet

Jeg får ikke fullrost Fun Factory nok!!! Elsker produktene dems!!! :klem: Får dem på Kondomeriet og Cupido også, jenter!

Skrevet
Jeg får ikke fullrost Fun Factory nok!!! Elsker produktene dems!!!  :klem:  Får dem på Kondomeriet og Cupido også, jenter!

Helt enig!!! Har ikke akkurat den det er snakk om i denne tråden. Men har noen andre produkter fra Fun Factory og er storfornøyd :sjarmor:

Gratulerer så mye med ny vibrator kosepar!! :klappe:

Skrevet

Jeg har sånn i blå!

Og er veldig enig med deg ts

Skrevet

jeg har også en sånn en :) Jeg kjøpte min på www.forvoksne.no ... hehe...ganske snadder :ler:

Skrevet

Den gang jeg må begynne og ta ibruk en dildo for at jeg skal oppleve orgasme, da er det ikke liv laget lengere.

Her er det kun ekte saker.

Skrevet

Hihi, jeg har en grønn en også, men den heter "Lille Bille"...

Og selv om jeg foretrekker å tenke minst mulig på biller når den er i bruk, har jeg lagt min elsk på den ^^

Skrevet

Ekte menn går snart ut på dato, erstattet av grønne og blå ormer, biller og kaniner.....utrolig men sant.

Skrevet
Ekte menn går snart ut på dato, erstattet av grønne og blå ormer, biller og kaniner.....utrolig men sant.

Menn komme ikke til å erstatte mannen. Men det er et greit hjelpemiddel og/eller "krydder" i sexlivet. Jeg ville aldri ha byttet bort en mann for vibratoren min (hvis ikke da mannen var helt elendig på trynet, men nå har ikke jeg det problemet.)

Skrevet

Skal skaffe meg en sånn, men jeg syns den kommer i så masse stygge farger. Tror jeg bestiller fra Cecilie Kjensli sin nettbutikk, der fant jeg den i lilla. Syns den var litt kul. :)

Skrevet (endret)

Hi-hi...

Vil ikke avskaffe mannfolka helt ennå da ;)

Jeg lar kjæresten min bruke min grønne kålorm på meg. Det er utrolig deilig, han er nærmest ekspert (tror jeg) :kline:

For dere som ikke liker den grønne, her finnes den i rød og blå også :klappe:

http://sexshop.steehans.no/butikk/index.as...14&KID=75&p=SSS

Endret av kosepar
Skrevet
Den gang jeg må begynne og ta ibruk en dildo for at jeg skal oppleve orgasme, da er det ikke liv laget lengere.

Her er det kun ekte saker.

Så uvitende enkelte er ...

Skrevet

Jeg tenner bare ekstra på jenter som tar frem litt leketøy. Da blir jeg kåt!!!

:humpe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...