Gjest rådløs Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 For en stund tilbake var jeg ute på byen med svigerinnen min. Sammen med oss var også en kamerat av broren til kjæresten min. Vi hadde det kjempemoro alle tre og utover kvelden ble vi ganske så fulle. Plutselig så begynner svigerinnen min og denne kameraten å kline! Det var liksom ikke bare et par små kyss, men skikkelig tungekyss. De så virkelig ut til å like det de gjorde, og det værste av alt var at gjorde INGENTING for å skjule sin lille kosestund. De satt rett ovenfor meg... Ble rett og slett så satt ut, og i tillegg så var jeg rimelig full, så jeg sa ingenting... Senere på natten kom mannen min og hentet meg og da fortalte jeg han var jeg hadde sett... Det er en stund siden denne episoden skjedde nå, men vi har enda ikke fortalt broren til mannen min hva dama hans gjorde. Vi er rett og slett redde for at han skal ta det veldig tungt og at liksom vi skal være skyld i at han dumper henne. Det er kanskje veldig galt av oss å tenke sånn. Hva om hun fortsetter på samme viset? Hva om hun flyr rundt og kliner med alle eller har sex med andre også? Hun gjorde jo INGENTING for å skjule klininga... Det virka som om det var det mest naturligste i hele verden for henne (og han for den saks skyld). Hadde det vært mannen min som hadde klina med MIN venninne, så ville jeg vært sjeleglad dersom søstra min så det og hun fortalte det til meg. Vel hadde det vært vondt å høre, men jeg er sånn som heller vil vite, enn å regelrett bli lurt. Hadde nok gjort det slutt med han også... Tolererer ikke utroskap! Hva ville dere gjort hvis dere var i samme situasjon? Bør jeg fortelle dette eller bør mammen min snakke med broren sin? Problemet er at mannen min kvier seg så mye at jeg tviler nesten på at han kommer til å fortelle noe. Jeg synes det er så ille at broren hans skal bli lurt og holdt for narr på den måte. Har dårlig samvittighet fordi vi ikke har fortalt noe til nå... Kan også legge til at svigerinnen min og mannen hennes snart skal gifte seg og de planlegger også å få barn... Forteller vi det vi vet blir det mest sannsylig ikke noe av de planene... Veit IKKE hva jeg skal gjøre...
Gjest Elfrida Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Jeg syns du bør ta det opp med henne først, for alt du vet kan det hende hun allerede har snakket med kjæresten sin om det.
MsRP Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Tror ikke mitt svar på dette vil overraske deg så veldig... Han fortjener å få vite det, og det beste hadde nok vært om mannen din fortalte det til ham. Skjønner at det er skikkelig vanskelig å måtte si noe sånt til broren sin, men om han ikke får sagt det snart må du nok ta saken i egne hender... Pushe ham litt kanskje, "om ikke du sier det til ham innen neste uke, så sier jeg det"... Det var jo tross alt du som så det, og dermed din rett og plikt å fortelle det, hvis ikke han som bror helst vil gjøre det selv. Greit nok at det kan ødelegge forholdet deres, men tror du han hadde satt noe mer pris på å finne det ut selv, etter de har gifta seg og fått barn? Sannsynligheten for at hun lett tråkker over neste grense også (sex), er absolutt tilstede, hvis ikke hun allerede har gjort det... Kjip sak!!!
Akasha Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Ja, snakk med henne først. Siden du nevnte "ganske så fulle" og det at hun ikke prøve å skjule hva hun drev med, får meg til å undres på om hun husker hva hun gjorde ?
Gjest *Snart medlem* Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 Jeg syns du bør ta det opp med henne først, for alt du vet kan det hende hun allerede har snakket med kjæresten sin om det. ← Skriver under på denne! Den dere aller først skal snakke med er henne, slik at dere ikke lager unødvendige problemer. Kanskje har de allerede snakket om det i heimen? Dersom det kommer frem at hun har gjort tilsvarende og verre tidligere, og hun bagatelliserer den type oppførsel, så er det jo mulig å si til henne at enten tar hun et oppgjør med seg selv og mannen sin, ellers så forteller dere ham det selv.
MsRP Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 Ja, det har jeg faktisk ikke tenkt på... Hva tror du, si det til henne først, og gi henne sjansen til å fortelle ham det selv? Kanskje større sjanse for å redde forholdet da?
Gjest rådløs Skrevet 14. februar 2007 #7 Skrevet 14. februar 2007 Ja, det har jeg faktisk ikke tenkt på... Hva tror du, si det til henne først, og gi henne sjansen til å fortelle ham det selv? Kanskje større sjanse for å redde forholdet da? ← Å snakke med henne først er kanskje ingen dum idè. Hvis han skal få vite om dette, så er det jo aller best at hun forteller han det vil jeg tro... Problemet er bare at jeg/vi treffer henne sjeldent alene. Å sende en sms eller snakke med henne på msn er kanskje heller ikke så lurt?
Solskinnsbolla Skrevet 14. februar 2007 #8 Skrevet 14. februar 2007 hva er problemet? snakk med henne. og siden hun satt rett ovenfor deg og klinte åpenlyst, så betyr ikke det at hun knuller rundt og er utro i alle bauer og vinkler... man skal være litt forsiktig med å dømme andre... men som sagt, ikke lur: si det rett ut til henne: "hva skal jeg tro når du sitter og kliner med en annen?"
MsRP Skrevet 14. februar 2007 #9 Skrevet 14. februar 2007 Ringe henne da? Det faller vel ikke så naturlig siden dere ikke har et så nært forhold, men dette er vel kanskje en god nok grunn til å likevel gjøre det...
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2007 #10 Skrevet 14. februar 2007 Ringe henne da? Det faller vel ikke så naturlig siden dere ikke har et så nært forhold, men dette er vel kanskje en god nok grunn til å likevel gjøre det... ← Burde nok gjøre det ja, men har ikke det miste lyst... Må vel i såfall gjøre de før de gifter seg. Etter det så er det vel for sent?
Gjest rådløs Skrevet 14. februar 2007 #11 Skrevet 14. februar 2007 hva er problemet? snakk med henne. og siden hun satt rett ovenfor deg og klinte åpenlyst, så betyr ikke det at hun knuller rundt og er utro i alle bauer og vinkler... man skal være litt forsiktig med å dømme andre... men som sagt, ikke lur: si det rett ut til henne: "hva skal jeg tro når du sitter og kliner med en annen?" ← Såklart betyr det jo ikke at hun er 100% utro og med flere, men jeg er bare redd at det jeg så bare var toppen av isfjellet hvis du skjønner?
Solskinnsbolla Skrevet 14. februar 2007 #12 Skrevet 14. februar 2007 Såklart betyr det jo ikke at hun er 100% utro og med flere, men jeg er bare redd at det jeg så bare var toppen av isfjellet hvis du skjønner? ← jepp, jeg skjønner.... ta en tlf til henne du, eller be henne på kaffe en dag og så kan du ta det opp. det er kjipt å være i en slik situasjon,men hadde jeg vært deg, hadde jeg snakka med henne igår!
aline Skrevet 14. februar 2007 #13 Skrevet 14. februar 2007 skal dere være mest mulig realle, så tar dere det med henne først. klart det er vanskelig, men det er vel ikke lett å ta det med ham heller, og det er større sjans for at HAN får jobbet seg igjennom dette på best mulig måte dersom han får det fra henne og får vite hva som faktisk skjer. ta en telefon, si at du har kvidd deg lenge for å ta det opp, men at du føler du må nå siden det er snakk om ekteskap og barn. også si det som det er, hva du så, at du reagerer på at hun gjorde det så åpenlyst, at hun GJORDE det, og hva det betyr. vil hun ikke si noe, så fortell henne at dere kommer til å ta det med kjærsten om ikke hun gjør det, og følg opp på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå