Gå til innhold

Betennelse under foten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 4 prikker/klumper under fotsålen og i leddet mellom stortå og foten. De er mindre enn forvorter, men ligner på dem. Men disse blir betente og vonde og jeg kan klemme ut mye puss av dem. Har hatt en fortvorte før som jeg etter mange år måtte ta bort med laser......men den var ikke smertefull slik som disse. Har søkt litt på nettet, men ikke funnt noe som passer. Ligner litt på liktorner, men står ingenting om at disse blir betente. Det er faktisk veldig vondt å gå på foten når betennelsen er som verst....og betennelsen har kommet igen flere ganger.

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har 4 prikker/klumper under fotsålen og i leddet mellom stortå og foten. De er mindre enn forvorter, men ligner på dem. Men disse blir betente og vonde og jeg kan klemme ut mye puss av dem. Har hatt en fortvorte før som jeg etter mange år måtte ta bort med laser......men den var ikke smertefull slik som disse. Har søkt litt på nettet, men ikke funnt noe som passer. Ligner litt på liktorner, men står ingenting om at disse blir betente. Det er faktisk veldig vondt å gå på foten når betennelsen er som verst....og betennelsen har kommet igen flere ganger.

Noen som vet?

Kontakt fotpleier eller lege - det er ikke lurt å gå rundt med slike plager over lengre tid. Utifra beskrivelsen din høres dette ut som en slags byller. Hvis du får gjentatte infeksjoner med puss, kan det hende at du trenger antibiotika.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...