Carmelia Skrevet 15. februar 2007 #41 Skrevet 15. februar 2007 Jeg er også 30 år og har ingen barn. Da jeg var 25 hadde jeg mer eller mindre bestemt meg for å ikke få egne barn. Jeg har alltid vært åpen for adopsjon/være fosterhjem (hvorfor på død og liv ditt eget barn med så mange uønskede barn i verden?) Men det er så rart med det, når klokka begynner å tikke og en må ta denne viktige avgjørelsen for resten av livet... Nå har jeg og min samboer gjennom flere år blitt enige om at vi ønsker oss barn og kuttet ut prevensjon.. Om det blir biologiske eller adopterte får tiden vise, det er jo ingen selvfølge å bli gravid heller... Vi ønsker oss ihvertfall to eller flere, ikke enebarn...
Lillie Skrevet 15. februar 2007 #42 Skrevet 15. februar 2007 (endret) Jeg krysset alternativ 5. Har et barn fra før, har fryktelig lyst på et barn til. Endret 7. mai 2007 av Lillie
Gjest gjesta Skrevet 15. februar 2007 #43 Skrevet 15. februar 2007 (endret) jeg vil ikke ha barn har ikke barn og vil aldri ha barn. skitne små frosker det er hva de er.... Endret 15. februar 2007 av Cedric Rueben
Malama Skrevet 15. februar 2007 #44 Skrevet 15. februar 2007 Jeg er 27 og hittil barnløs, men har planer om å gjøre noe med det i fremtiden da. Vi ønsker oss 2-3 barn. Når? Tja, det får tida vise, ikke altfor langt inn i fremtida kanskje, men ikke i år i alle fall.
Cola;) Skrevet 15. februar 2007 #45 Skrevet 15. februar 2007 Jeg har to barn, og vil ikke ha flere. Var nesten 20 da jeg fikk den første.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå