Gå til innhold

Barn eller ikkje barn...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er 25 og ønsker 3 barn hehe

Skal bli ferdig med studiene og få meg en jobb så forhåpentligvis er vi i gang om 1,5 år, vist alt går som det skal men det vet man jo ikke

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 22 år, har ikke barn, men ønsker meg barn. Mangler en mann..

Skrevet

Var 21 da jeg fikk mitt første barn. Er mamma til tre og er veldig fornøyd med det, ønsker ikke flere, det gjør ikke sambo heller.

Skrevet

Har et barn på 5 år som jeg fikk når jeg var 20.

Vi ønsker oss et barn til, men det blir ikke før jeg er ferdig med studiene.

Skrevet

Jeg er 26, samboeren er 32, og vi vil ikke ha barn. Men ville ikke tatt abort om vi fucker opp så jeg blir gravid (som man reder ligger man), det er vi enige om... Av og til når jeg ser babyer får jeg litt lyst på, men jeg liker ikke barn over ett år, så det går alltid fort over ;)

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg er kvinne, 23 år, samboer med en mann på 36. Ingen barn - og ønsker ingen heller.

Men siden jeg fortsatt er foholsvis ung - så ser jeg ikke bort ifra at jeg forandrer mening om et par år - men akkurat nå virker det utenkellig for meg å noen gang få barn.

Gjest Nattblomst
Skrevet
Viss du har barn: Kor mange barn har du? Ønskjer du deg fleire barn? Kor gammal var du då ditt første barn blei født?

Er kvinne, har to barn, ønsker meg ikke flere barn, og var 19 da eldstemann ble født.

Skrevet

Jeg blir tredve i juni, omtrent samtidig som mitt første barn blir ett år. Jeg ønsker meg i første omgang ett barn til.

Skrevet

er 32, kvinne, har ingen barn - ønsker meg 1-2 barn, må finne pappan først bare... :sjenert:

Gjest Miss Guided
Skrevet

Jeg har 3 barn og ønsker ikke flere. Jeg var 29 da jeg fikk første barnet, og det hører med til historien at jeg hadde bestemt meg for ikke å få barn og her sitter jeg med tre uunnværlige barn. :)

Gjest Peachbud
Skrevet

23 år gammel. Jeg ønsker meg to barn, samboeren minst to. Føler jeg snart er klar for å sette i gang. Men vil vente til jeg har fullført mastergraden og jobbet to år før den første blir født. Så jeg planlegger å få barn når jeg er 27 år gammel. Viss alt går som smurt, og jeg får jobb med en gang, kan vi rekke å få den første når jeg er 26.

Skrevet (endret)

Jeg har egentlig ikke ønsket meg barn før det siste året omtrent. (Var et eller annet med å bli tante ;) )

Vi venter til etter vi gifter oss i sommer. (Jeg har ikke lyst på stor mage på bryllupsdagen min... Pluss at veldig ugunstig hvis jeg ikke er i form...)

Men satser på å begynne å prøve da :) (Har allerede kuttet ut p-pillene for å få d**** ut av kroppen)

Vi ønsker oss 2 barn, og håper at det går bra :) Men selvfølgelig ikke godt å vite før man har forsøkt...

Ja, holdt på å glemme. Vi er begge 27.

Endret av jente 26
Skrevet

Er litt over tredve - og har ikkje spesielt lyst på barn. Men ser for meg at dette kan endre seg dersom eg havnar i eit bra forhold, og har lyst til å byggje opp familie.

Uansett er det viktigare for meg å finne ein bra fyr å dele livet med, enn å få barn.

Føler at alle sitter og venter på at det skal skje noko - foreldre som er meir enn klare for å bli besteforeldre, tanter etc som stiller spørsmål, får nesten dårleg samvit og skuldkjensle av at eg ikkje har barn :tristbla:

Gjest Vintersol
Skrevet

Jeg er kvinne, snart 40 år, og har 2 barn.

Eldstebarnet ble født da jeg var 24.

Da yngstebarnet ble født ønsket vi oss nummer 3, men da det ikke gikk i løpet av "rimelig tid" (ville ikke ha en attpåklatt) slo vi oss til ro med dem vi har, og ønsker oss ikke flere barn nå. ;)

Skrevet
Føler at alle sitter og venter på at det skal skje noko - foreldre som er meir enn klare for å bli besteforeldre, tanter etc som stiller spørsmål, får nesten dårleg samvit og skuldkjensle av at eg ikkje har barn  :tristbla:

Ikke bry deg om det... Tror alle som er single en stund opplever det presset der. (Har hørt det mange ganger selv...)

Å få barn er ingen selvfølge, og det er veldig greit å ha en far til dem først :)

Skrevet
Er litt over tredve - og har ikkje spesielt lyst på barn. Men ser for meg at dette kan endre seg dersom eg havnar i eit bra forhold, og har lyst til å byggje opp familie.

Samme her - bortsett fra at jeg er et par år yngre enn deg.

Skrevet (endret)

Jeg er kvinne, 21 år. Ønsker meg 3 barn, og har en god kandidat til far til disse barna ;) Men så var det studier og jobb, og alt som jeg må få i orden først, og dessuten ønsker jeg å være gift før jeg får barn, så her skjer det nok ikke noe på noen år.

Endret av Talula
Gjest *Snart medlem*
Skrevet (endret)

Jeg er kvinne, har ingen barn, og ønsker meg ingen barn.

Jeg har en samboer, og hvis det er viktig for ham med barn, kan jeg gå med på å diskutere dette om noen år.

Edit: er 28.

Endret av *Snart medlem*
Skrevet

Er 29 og har 1 barn. Var 19 da jeg fikk han.

Kunne godt tenkt meg 1-2 til, men det får tiden vise. :)

Skrevet

21 år, og har ikke bestemt meg for dette med barn ennå. Pr. nå vil jeg ikke ha, men det kan hende det endrer seg. Jeg kan godt se for meg en god fremtid uten egne barn. Mange som ikke burde blitt foreldre, og jeg tror vel jeg hadde bidratt positivt ved å ikke spre genene mine noe særlig. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...