Gå til innhold

Barn eller ikkje barn...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eg lurer på kor mange her inne som har barn. Og om du er mann eller kvinne.

Viss du ikkje har barn: Kor gammal er du? Ønskjer du deg barn i framtida? Evt. når?

Viss du har barn: Kor mange barn har du? Ønskjer du deg fleire barn? Kor gammal var du då ditt første barn blei født?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg svarer på pollen om en måneds tid jeg ;)

Har en i magen og ønsker meg hvertfall en til :)

Skrevet

Har ingen barn, men tror nok jeg ønsker å få i hvertfall ett barn en gang.

Skrevet

Jeg er 25 år, og har ingen barn. Vil gjerne ha 2 eller 3, håper å få meg jobb innen et år så vi kan begynne å prøve innen to år.

Skrevet (endret)

Eg kan jo starta med å svara på mitt eige spørsmål.;)

Eg er kvinne, og har nettopp fylt 30.

Dessverre har eg ingen barn enda, men har alltid ønska meg stor familie!

Synst det ville ha vore ideelt med 4-6 barn.

Skulle eg ha valgt ein passande alder å fått mitt første barn på, måtte det ha vore då eg var ca 25 år!

Kryssar fingrane for at kjæresten min snart føler seg klar for å bli pappa, slik at eg kan gå rundt med ein stor fin kul på magen. :hjerter_rundt:

Endret av Mirabella76
Skrevet
Jeg tror jeg svarer på pollen om en måneds tid jeg ;)

Har en i magen og ønsker meg hvertfall en til :)

Grattis med baby i magen. :hoppe:

Skrevet

Jeg er 28 (og samboeren min er 37). Ingen av oss har barn, men vi ønsker oss i allefall to, kanskje tre (får ta en av gangen og se hvordan det går). Når? Tja, den første innen et par år kanskje? Samboeren min har vært klar som et egg i årevis, så det er mest meg det står på. ;)

Gjest -eline-
Skrevet

Jeg er kvinne, 26 år og har ikke barn. Ønsker meg to barn (kanskje tre... :sjenert: ) Vi begge er ganske klare for å få barn allerede, mens fornuften sier at vi bør vente til jeg er ferdig med studiene og har fått meg jobb. I tillegg så ønsker jeg å være gift før vi får småttiser, så realistisk sett så blir det nok ikke barn før tidligst om etpar år.

Skrevet

Kvinne, 28 år, samboer med en mann på 36 år, ingen barn, ønsker heller ingen.

Skrevet

Jeg er 20 og har ingen barn, men jeg tror jeg ønsker meg ett eller to engang. Men ikke på leenge enda. Akkurat nå ser jeg for meg at det kunne blitt når jeg er rundt 30.

Skrevet

Jeg har 3 barn. Jeg var 20 år da jeg fikk mitt første barn.

Egentlig kunne jeg tenkt meg flere men etter at jeg har først mistet halvveis i svangerskapet også i uke 10 tar jeg ikke sjansen på å prøve igjen.

Så jeg krysset av at jeg ikke ønsker meg flere barn (selv om det egentlig ikke er helt riktig :tristbla: ).

Gjest prestekrage
Skrevet

Fant ikke det nøyaktige svaret mitt: Er kvinne- har barn og ønsker meg kanskje fler.

Er 29 år gammel, alenemor til et barn. Tror jeg ønsker ett barn til, men må starte med å finne pappaen til det barnet først...

Gjest StockDama
Skrevet

hverken jeg eller sambo ønsker oss barn.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Har ikke barn, men har veldig lyst på når tiden er moden. Vi er begge studenter fortsatt, i tillegg til at vi gifter oss neste år (er av det gammeldagse slaget som syns det er fint å være gift når man får barn, av en eller annen grunn).

Begynner å jobbe om to år. Hvis jeg kan planlegge det, ser jeg det som ideelt å jobbe et par år før de begynner å poppe ut. Jeg vil ha to barn, mens han vil ha tre. Antall blir umulig å planlegge, men vet at jeg vil ha flere enn en og maks tre. Prøver å ha i bakhodet at man ikke er garantert å kunne få egne barn, men barn blir det nok på den ene eller den andre måten.

Skrevet

Jeg er kvinne og ønsker meg barn. (minst 2) jeg er 23 år, og vår første unge kommer nok i løpet av 2008 håper vi. litt babysyk ja, både jeg og mannen :ler:

Skrevet

Jeg er 28 år, mannen min er 27 år og vi venter barn nr 2 i april.

Vi har en jente fra før på 5,5 år.

Dette blir vårt siste barn. Dette svangerskapet har vært helt jævlig og siden jeg ikke er 100% frisk. Så holder det med 2 barn til oss.

Fram til jeg var ca 20 år, så skulle jeg aldri gifte meg og ihvertfall ikke få barn. Fikk mitt første barn når jeg var 23 og giftet meg når jeg var 25. Rart hvordan ting endrer seg.

Skrevet

Jeg svarte nummer tre.

En gang i tiden var jeg svært så verpesjuk, men det gikk over og ønsket om barn er ikke-eksisterende og har vært det i flere år.

Gjest Coolaid
Skrevet

Jeg er 30 (31 om to litt over en måned) Har to flotte barn, jente på snart 10 og gutt på 5!

Er veldig fornøyd og ønsker ikke flere:)

Skrevet

Er kvinne på 21 år uten noen barn. Ønsker meg barn, men hvor mange vet jeg ikke. Kommer alt ann på hvordan ting blir fremover det!

Vet jo enda ikke om jeg kommer til å få barn i fremtiden. Nå kan jeg ikke fordi jeg studerer.

Gjest Gjest 1
Skrevet

Statistikkens tall er klare: single menn som ønsker barn bør registrere profil på KG, der et overveldende flertall kvinner ikke har barn fra før men ønsker gjerne å få det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...