Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om en kan kjøpe kanebo sine produkter på nett? Har gått tom for total finish pudder og er blitt helt avhengig!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men på Strawberrynet har de jo bare sånne merkelige varianter av Kanebo-sminken. Ikke samme utvalg som selges i parfymeriene her.

Skrevet

Så bra utvalg er det ikke der nei... :ler: Men eneste stedet jeg vet om på nett som sender til norge.

Skrevet (endret)
Men på Strawberrynet har de jo bare sånne merkelige varianter av Kanebo-sminken. Ikke samme utvalg som selges i parfymeriene her.

Japansk versjon..

I Japan koster forresten Kanebo (med dets hundre varianter) slikk og ingenting.

Edit; glemte å svare på spørsmålet. Jeg har gitt opp å kjøpe Kanebo på internett. Siden det særlig er mascara jeg kjøper, så vil jeg ikke bestille fra ebay. Så det må antagelig kjøpes i butikken.

Endret av Merneith
Skrevet

Det er mulig det er blitt bedre, men da jeg oppdaget Kanebo for noen år siden var det helt umulig å oppdrive dette merket på internett. Strawberrynet har som nevnt noe, men ganske rart utvalg.

Jeg har forsonet meg med å kjøpe Kanebo-produkter i norske parfymerier eller når jeg reiser.

Ser at det er auksjoner av Kanebo på eBay. Noen ganger funker jo det, andre ganger ikke. Ser også ut til at Amazon.com selger Kanebo, og de sender vel til Norge.

Husk å ta med toll + Postens gebyr på priser du ser på nettet. Mulig det faktisk ikke lønner seg å handle over nett likevel, siden den del av produktene kommer på mer enn 200 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...