Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Nå er jeg lei av å bruke de samme renseproduktene og sminkene. Hvor kan jeg få rensetips og bli sminket?

Er det stygt av meg å kanskje bare kjøpe noen få produkter og bestille resten på nettet? Ellers blir det jo så kjempe dyrt.

Lokalet bør være i Akershus eller Oslo område.

Takk på forhånd!

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Hva med The Make Up Store eller MAC? Begge har tilbud der man betaler ca 500 kroner for en leksjon (45 minutter, tror jeg), og så kan man plukke med seg for tilsvarende sum i produkter etterpå.

Skrevet

Takk for tipset!

Hvor ligger disse og hvilke merker har de?

Gjest Deception
Skrevet

Begge er profesjonelle make up artist-merker, så de bruker sine egne merker, som har generelt svært høy kvalitet, og helt OK priser. MAC ligger på Glasmagasinet i Oslo sentrum, Make Up Store tror jeg ligger i Bogstadveien.

Skrevet

et ilite spm til innlegget bare, du skrev at for 500 kr får man sminketime samt plukke med seg varer til denne prisen. vil det si at for 500 kr får du varer til 500 pluss sminketime??

Gjest Deception
Skrevet
et ilite spm til innlegget bare, du skrev at for 500 kr får man sminketime samt plukke med seg varer til denne prisen. vil det si at for 500 kr får du varer til 500 pluss sminketime??

I praksis vil det vel si det, da. I hvertfall sånn jeg har forstått det.

Skrevet

Var nettopp på en slik time på Make up store. Fikk gavekort til jul. For 495 kr fikk jeg 45 min leksjon og kunne så ta ut produkter for samme sum. Det vil si at du får leksjonen gratis:) Var kjempefornøyd! Plukket ut noen øyenskygger, veldig gode!!! Fikk selvfølgelig lyst på alt hun viste meg, men jeg får vel bergrense meg litt ja!! Fikk i hvertfall mye fint for pengene og kjempegode tips!!!

Skrevet

wow!!! :overrasket: dette er jo drit bra! gjett om jeg skal melde meg på!

hvor kan jeg finne informasjon? hvor er dette??

Skrevet
wow!!!  :overrasket:  dette er jo drit bra! gjett om jeg skal melde meg på!

hvor kan jeg finne informasjon? hvor er dette??

Ja, det var helt knall! De har to butikker i Bergen hvor jeg bor. Ellers i Oslo, Trondheim og Stavanger, tror jeg!!!

Gjest Frk. Grønn
Skrevet
Ja, det var helt knall! De har to butikker i Bergen hvor jeg bor. Ellers i Oslo, Trondheim og Stavanger, tror jeg!!!

Hvilken av de to i Bergen var du på?

Skrevet

sendte dem enmail jeg da men fikk ikke det til svar.. fikk at det kostet 350 kroner, også får man 10 % avslag åp det man kjøper. om man kjøper for over 1000 får man timen gratis .....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...