Gjest lmari Skrevet 21. februar 2003 #1 Skrevet 21. februar 2003 Anbefaler alle sammen å se Jonny Vang - den er morsom og melankolsk om bygde-Norge! .. og så er det fantastisk med bruk av mexicansk musikk som gjennomgangsmusikk i filmen - håper det kommer soundtrack!! Anbefales!!
Gjest Miss Fishy Skrevet 22. februar 2003 #2 Skrevet 22. februar 2003 Jaaaaa! Musikken var jo verdt filmen alene. Men den var vel ikke laget spesielt til filmen? Kjenner du til artistnavn el. i tilfelle filmusikken IKKE kommer? Dette vil jeg ha!
Gjest Miss Fishy Skrevet 23. februar 2003 #3 Skrevet 23. februar 2003 Fant det ut selv. Bandet heter Calexico, og skal ha konsert i Oslo 24. april! I'll be there!
Milo Minderbinder Skrevet 25. februar 2003 #4 Skrevet 25. februar 2003 å jøss da! løp og kjøp alt av dem! Eller vær snik, som jeg er, og last ned samtlige titler.....dette var kule greier. Milo
Gjest Miss Fishy Skrevet 26. februar 2003 #5 Skrevet 26. februar 2003 Har du funnet ut hvilke av cd'ene deres sangene er hentet fra, Milo? Og hva heter den som han danser til? *får skikkelig lyst til å drikke meg full, danse som en gal, storme gjennom en åker og sovne i en traktor*
Milo Minderbinder Skrevet 26. februar 2003 #6 Skrevet 26. februar 2003 Har enda ikke sett filmen. Jeg mener å ha sett et par reportasjesnutter i retning av at Calexico faktisk lagde musikken til filmen, fremfor å ha tillatt klipp fra de forskjellige tidligere utgivelser men i forlengelsen av dette.......hvis du laster ned tittelen "Tres avisos", så vil du få det fint...... Milo
Gjest Miss Fishy Skrevet 27. februar 2003 #7 Skrevet 27. februar 2003 Takker for tipset! Er ikke så dreven i sånn nedlasting, men skal se etter den i butikken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå