Gå til innhold

Musikken til Jonny Vang..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anbefaler alle sammen å se Jonny Vang - den er morsom og melankolsk om bygde-Norge!

.. og så er det fantastisk med bruk av mexicansk musikk som gjennomgangsmusikk i filmen - håper det kommer soundtrack!!

Anbefales!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Miss Fishy
Skrevet

Jaaaaa!

Musikken var jo verdt filmen alene. Men den var vel ikke laget spesielt til filmen? Kjenner du til artistnavn el. i tilfelle filmusikken IKKE kommer? Dette vil jeg ha!

Gjest Miss Fishy
Skrevet

Fant det ut selv. Bandet heter Calexico, og skal ha konsert i Oslo 24. april! I'll be there!

Skrevet

å jøss da!

løp og kjøp alt av dem!

Eller vær snik, som jeg er, og last ned samtlige titler.....dette var kule greier.

Milo

Gjest Miss Fishy
Skrevet

Har du funnet ut hvilke av cd'ene deres sangene er hentet fra, Milo? Og hva heter den som han danser til? *får skikkelig lyst til å drikke meg full, danse som en gal, storme gjennom en åker og sovne i en traktor* :briller:

Skrevet

Har enda ikke sett filmen.

Jeg mener å ha sett et par reportasjesnutter i retning av at Calexico faktisk lagde musikken til filmen, fremfor å ha tillatt klipp fra de forskjellige tidligere utgivelser

men i forlengelsen av dette.......hvis du laster ned tittelen "Tres avisos", så vil du få det fint......

Milo

Gjest Miss Fishy
Skrevet

Takker for tipset!

Er ikke så dreven i sånn nedlasting, men skal se etter den i butikken :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...