Gjest Ulykkelig Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Jeg var usikker og oppførte meg som en dust. Jeg ble dumpet. Jeg jobber med min måte å takle følelser på, for jeg ser at jeg gjør mye feil, som jeg ikke selv ønsker å gjøre. Jeg vil bare at alle skal ha det bra rundt meg. Nå er jeg bare ulykkelig forelsket i exen min, og drømmer om at vi skal finne tilbake til hverandre. Jeg vet det er en drøm, men det er iallefall min drøm. Hva kan jeg gjøre for at exen skal få følelsene for meg tilbake?
MsRP Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Kommer an på, er det lenge siden det ble slutt, var det at du var usikker eneste grunn, og er han fortsatt singel??
AlmaCity Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Jeg ville latt eksen få vite hvordan du føler det. Gjerne med noen blomster eller noe....Så får du la det være med det og se hva som skjer. Lykke til
Gjest gjesta Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 siden det er valentines day så kunne du kjøpt blomster og gitt ham? ikke noe store greier, men kanskje en rose og et kort der du skriver hva du føler?
Nilde Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 Jeg hadde det på samme måte engang. Jeg tok det opp med han og han fortalte at det ikke var noen vei tilbake for meg. Etter dette kom jeg faktisk over han, for jeg visste hva han følte og kunne gå videre istedet for å stå å vente og lure.... Nå er jeg lykkelig med en ny mann
Gilette Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 ble også dumpet en gang pga min tankeløse oppførsel, men han tilga meg og tok meg inn i varmen igjen etter noen uker. Vi ble etterhvert samboere og forholdet varte i tre år etter det. Så det kan jo ordne seg. Men er det lenge siden du ble dumpet? og hvor alvorlig var det du gjorde?
MsRP Skrevet 15. februar 2007 #7 Skrevet 15. februar 2007 Trenger nok litt mer opplysninger fra TS her ja, om vi skal kunne hjelpe deg å vurdere hvordan du ligger an og gi råd om hva du kan gjøre... Er stor forskjell på om det er en som dumpa deg for to uker siden og ikke har noen ny, eller om det er en du var sammen med for mye tre år siden som har ny dame, liksom... Opplys oss?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå