Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok ansiktsbehandling i forrige uke, og nå ser jeg ikke ut i ansiktet. Jeg har jo tatt dette mange ganger før, men ikke sett slik ut. Er det vanlig at kviser får anfall slik rett etter en behandling.... Er rundt nesen og det er store underjordiske som rører på seg tydeligvis, for de kommer jo ikke ut. Morsomt å gå rundt slik gitt. Er det noe jeg kan gjøre for at det skal dempe seg raskt, eller er dette noe som jeg må gjennom.....Og er det normalt........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det høres logisk ut for meg..hudpleieren har jo fått opp all "driten" som lå under huden,og da kommer det vel kanskje i form av kviser?

men nå er jeg ingen spesialist heller. selv ville jeg ikke stilt noen spørsmål ved det.

Skrevet

Det er egentlig normalt ja, men litt rart at ikke det har skjedd de andre gangene du har tatt behandlingen, da...

Man rydder liksom litt opp under en sånn rens, og åpner porene så både det ene og det andre kan sprette ut... Unngå fete kremer og bruk produkter med te-treolje, det virker betennelsesdempende. Bodyshop har en serie med tetreoljeprodukter...

Skrevet

Det er vanlig å få kviseutbrudd etter hudbehandling, ja. Jeg får det som regel noen få dager etter hver behandling.

Skrevet

Tenkte egentlig det var logisk da, særlig fordi jeg i det siste har merket en oppblomstring av hudormer i det området også..Ikke noen som har noe lurt som skal ta knekken på dem å anbefale da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...