Gå til innhold

Hva ga du i 60-årsgave

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Faren min blir snart 60, og jeg behøver desperat gavetips ;) Hva ville du ha gitt (har gitt?) til din far eller svigerfar?

Endret av Amused
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flaske med noe godt i til svigerfar. Hva faren min fikk, husker jeg ikke, men vi pleier benytte anledningen til noe som trengs til huset, alt fra utelampe til stålampe, telefon, vaffeljern etc.

Skrevet

Til min sviger far sleiset vi med sambos søsken på tur med hurtigruta til både svigerfar og svigermor. De er sjelden noen plass, men har snakket om at de kunne ha tenkt seg en sånn tur. Skulle vi ha ventet på at de bestemte seg selv så ville det ikke blitt noen tur med det første. Nå har de ikke reist på turen ennå heller da, og det var i aug i fjor at svigerfar var 60.....

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg ga et ordentlig sett med ullundertøy til faren min til 50-årsdagen. Han er en aktiv mann, og tror det var en gave som falt i smak hos ham.

Skrevet

Pappa fyller 60 nå snart, og jeg har kjøpt Mamut regnskapsprogram til han. Han har snakket om at han ønsker seg det kjempelenge så jeg tror det kommer til å falle i smak. :)

Skrevet (endret)

Vi ga en fest. En hemmelig fest der alle deres kjente og kjære var invitert og vi ordnet alt :) Supervellykket.

Endret av Sun Mei
Skrevet

Da faren min fylte 60 så gav jeg ham et gavekort på 1000 kr.

han hadde båt i den tiden og trengte alltid noe til den båten.

Hvis faren din har en hobby som koster litt så gi et gavekort.

Skrevet

Svigerfar fikk sånn fancy sportsur med kompass og høydemåler og gudene vet hva, for han reiste på Himalaya-ekspidisjon et par uker etter 60-årsdagen. :ler: Pappa er fortsatt en ungsau på noe over 50. Han fikk gavekort som var tilskudd til de nye konkurranseskiene han kjøpte seg. Oh, yes - far og svigerfar er noen sprekinger...

Skrevet

Mange bra tips her :) , men jeg er usikker på om det er noe for ham. Vel er han aktiv, men han har jo det meste fra før :forvirret: Jah, får konferere litt med søskenene også.

Skrevet

Han fikk en kikkert.

Men lurt å alliere seg med søsken!

Gjest Silmarill
Skrevet

Da pappa ble 60 år fikk han en megakjempestor grill (ikke gassgrill) De har ofte hageselskap med venner og familie så den var meget kjærkommen :)

Pappa elsker å lage mat i tilegg!

Skrevet

En tur etter eget ønske til både mine foreldre og til svigers (ikke samtidig da). Vi var med på begge turene og og det var kjempevellykket!

Skrevet

Min far ble 60 i januar.

Av hele tjukke slekta fikk han en PC, med høytalere. Jeg og samboer la i 300 kr :) Så nå sitter min kjære far i kjellerstua hjemme og digger musikk og ordner med fortgrafiene sine og koser seg. Må legge til at det ikke var en splitter ny PC.

Skrevet

Min far blir 60 nå i mai, og vi har tenkt å kjøpe nytt digitalt kamera til ham. Vet ikke helt hva slags enda, men det er ihvertfall noe han ønsker seg...

Skrevet

Min far rundet 60 i fjor. Han fikk nye høyttalere til stereoanlegget sitt, noe han ble veldig glad for!

Et annet bra tips er helikoptertur - flere steder går det an å kjøpe gavekort til en viss flytid med helikopter, hvor han selv får bestemme hvor han vil fly hen.

Skrevet

Min far fikk bunad av oss 3 søsken med familier.

Svigerfar fikk GPS til bilen

Skrevet

Jeg syntes det er morsomt å se hvor store forskjeller det er på hva man gir (prisramme osv).. *ler*

Nå har jeg ikke så gamle foreldre ennå, men til 50 års dagen fikk de hhv tur med Christian Radich og et kunstnerbilde (de kjenner kunstneren og setter ekstra pris på bilder av denne kunstneren).

Svigers har fått overraskelsesfest hvor alt ordnes. Festen inkluderer opphold over en helg med alle sine nærmeste. Har vært en suksess.

Skrevet

Jeg har også en far som blir 60 snart så denne tråden vil jeg og følge med på...

Har virkelig ikke peiling på hva jeg skal kjøpe, så jeg har desverre ikke så mange tips å komme med... :forvirret:

Skrevet

Nå er ikke pappa 60 enda (2 år til), men når han fylte 55 år gave min mann og jeg han nye fjellsko som min "stemor" hadde hviska meg i ørene at han ønska seg. De falt iallefall i god smak. I år fyller moder'n 60 - og da tror jeg vi skal gi henne en reise, en eller annen plass...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...