Dorri Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Jeg har mørkeblondt hår (nesten brunt) og har veldig hvit hud. Er det noen som vet hva jeg kan bruke i ansiktet så jeg får en fin gyllen farge uten at det ser unaturlig og for sminket ut? Tenker da ikke på brunkrem, men noe annet? Heller ikke selvbruningskrem for jeg blir alltid litt gul ved hårroten og ved øyenbrynene og det ser hvertfall ikke pent ut. Kanskje en type pudder e.l Noen som kan hjelpe? Hvem kan hjelpe meg med hvilken type sminke som passer meg? Er det hudpleier og hva koster noe slikt?
Rexina Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Prøv Guerlain solpudder da, vel Det finnes for de med veldig lys hud også og gir litt farge og ser naturlig ut.
chocolate Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Heller ikke selvbruningskrem for jeg blir alltid litt gul ved hårroten og ved øyenbrynene og det ser hvertfall ikke pent ut. ← Du unngår å bli gul hvis du tar på kremen mer nøyaktig, eller tørker etterpå med bomull og vann.
Prinsesse på erten Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Unngå selvbruningskrem. Er du lys i huden, som meg, ser det ikke bra ut uansett hvor nøyaktig man legger det på. Kjøp et pudder som passer hudfargen din. Pudder skal ALDRI være brunere enn huden din. Pudderet jevner ut huden og skjuler alle små skavanker som jo synes godt på oss med lys hud. Du kan også kjøpe en concealer til å bruke under øynene etc. Bruk deretter litt solpudder på kinn, nesetippen, haken og midt i pannen. Da får du en frisk glød uten at det virker "fake".
Gjest Landra Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 (endret) Hei! Du kan sikkert få sminketips der man kjøper sminke. Endret 14. februar 2007 av Landra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå