Brunkullan Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Tenkte bake denne kaken til min samboer idag http://www.tine.no/page?id=28&key=7959&cat=653 Har ingen kokesjokolade hjemme og håper å slippe å gå på butikken... Kan jeg bytte ut kokesjokoladen mot bakekakao? Dersom det går, hvor mye skal jeg ha da? Håper dere kan hjelpe meg!
Gjest Pax Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Det har jeg gjort mange ganger, det har gått helt fint. Har brukt to -tre spiseskjeeer i stedet. Ta i to, og smak, se om det trengs mer.
Kvist Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Hvordan ble kaken? Selv har jeg pleid å erstatte sjokolade med kakao og litt soja/solsikkeolje. Tenker at det må nødvendigvis bli tørrere uten fettet i sjokoladen... Men hvis det funker fint uten er det jo like greit å slippe oljen.
Brunkullan Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2007 Kaken ble bra og kjæresten ble kjempe glad! Tok i kakaopulver og litt vaniljesukker og hadde i tillegg litt bakepulver i. Kommer til å bake den flere ganger. Takk for god hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå