Brunkullan Skrevet 14. februar 2007 #1 Del Skrevet 14. februar 2007 Tenkte bake denne kaken til min samboer idag http://www.tine.no/page?id=28&key=7959&cat=653 Har ingen kokesjokolade hjemme og håper å slippe å gå på butikken... Kan jeg bytte ut kokesjokoladen mot bakekakao? Dersom det går, hvor mye skal jeg ha da? Håper dere kan hjelpe meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 14. februar 2007 #2 Del Skrevet 14. februar 2007 Det har jeg gjort mange ganger, det har gått helt fint. Har brukt to -tre spiseskjeeer i stedet. Ta i to, og smak, se om det trengs mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 14. februar 2007 #3 Del Skrevet 14. februar 2007 Hvordan ble kaken? Selv har jeg pleid å erstatte sjokolade med kakao og litt soja/solsikkeolje. Tenker at det må nødvendigvis bli tørrere uten fettet i sjokoladen... Men hvis det funker fint uten er det jo like greit å slippe oljen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunkullan Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 15. februar 2007 Kaken ble bra og kjæresten ble kjempe glad! Tok i kakaopulver og litt vaniljesukker og hadde i tillegg litt bakepulver i. Kommer til å bake den flere ganger. Takk for god hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå