Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er lei av at spisseren alltid knekker tuppen på kajalen før den er skikkelig spiss, får jo aldri samme spiss som når blyanten er nykjøpt.

tips til spisser som funker ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en Chanel liner her for litt siden og da fikk jeg med en spisser som er veldig bra! Den første som ikke har knekt tuppene som jeg har prøvd i alle fall.

Skrevet

Legg kalajen i kjøleskapet i 10 min. før du spisser den, da kan du spisse den med nesten hva som helst etterpå :)

Skrevet
Legg kalajen i kjøleskapet i 10 min. før du spisser den, da kan du spisse den med nesten hva som helst etterpå  :)

har prøvd...

virker nesten som de fleste spisserne har for kort "spissedel" egentlig ?

Skrevet

ModelCo har en genial kajal (veldig fin og bra også!), den har nemlig "innebygd" spisser i lokket :) Så på den har man alltid ny spisset og fin spiss :)

Skrevet

Jeg kjøpte en på Lindex. Formet som et svart rør med blank kuppel. Den er veldig bra! Og billig! :)

Skrevet
ModelCo har en genial kajal (veldig fin og bra også!), den har nemlig "innebygd" spisser i lokket :) Så på den har man alltid ny spisset og fin spiss :)

kjøpes hvor ? er den bløt eller hard å legge på ?

Skrevet (endret)
kjøpes hvor ? er den bløt eller hard å legge på ?

Den er en veldig fin mellom ting! Men ganske myk egentlig tror jeg, men ikke så myk at den smuldrer lissom :)

Man kjøper den på Esthetique butikkene, eller på nett her :) (bare rull litt ned på siden så ser du den, ModelCo Color box eye liner) Gratis porto her også!

Endret av GoldenGlow
Skrevet
Den er en veldig fin mellom ting! Men ganske myk egentlig tror jeg, men ikke så myk at den smuldrer lissom :)

Man kjøper den på Esthetique butikkene, eller på nett her :) (bare rull litt ned på siden så ser du den, ModelCo Color box eye liner) Gratis porto her også!

takker :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...