Gå til innhold

Hvor gal kan en mor bli?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fy for en sak, og fy for en mor! Og så bare 35.000 i erstatning? Og en mor som ikke tiltales? Snakk om å svikte barnet sitt

Endret av Kaligula
Skrevet (endret)

Inlägget redigerat. Citat fjernet.

/Furstina (mod)

men med en så grov overtredelse og svik av jenta si, så kan jo ikke det være noen bombe for omgivlesene, og noen skulle jo ha fanget opp dette for lenge siden... Orker nesten ikke tenke på hva dette har gjort med jenta... ikke bare har hun vært misbrukt og trakassert av en voksen mann... Svik nok i seg selv det... men at mamman kunne oppfordre og hjelpe henne da... Herregud, nei det går over min forstand, og det er jeg faktisk glad for...

Endret av Furstina
Gjest Marillia
Skrevet (endret)

At en mor kan gjøre sånn mot datteren sin, hun skulle jo ha beskyttet datteren, ikke oppfordre.

Endret av Furstina
Skrevet

Rart at dette ikke medførte konsekvenser for moren.

Hun satte jo alt igang og la alt til rette for at datteren skulle bli misbrukt.

Skrevet

I henhold til Kvinneguidens regler om personagrep/persondebatter er det er ikke tillatt å skrive på krenkende, nedsettende eller injurierende vis, om noe individ, kjent eller ukjent.

/Furstina (moderator)

Skrevet
I henhold til Kvinneguidens regler om personagrep/persondebatter er det er ikke tillatt å skrive på krenkende, nedsettende eller injurierende vis, om noe individ, kjent eller ukjent.

/Furstina (moderator)

Er det krenkende å si at en slik sak må ses ut i fra som individet har manglende sjelsevner? Det sier vel seg selv det, ganske oppgitt liksom..

Skrevet

/Furstina (moderator)

Er det å si at en mor som gjør noe sånt må være mentalt tilbakestående krenkende, nedsettende eller injurierende? Ligger ikke det implisitt i sakens natur da? Ingen normalt utrustet mor gjør noe sånt.

Skrevet

Skremmende at en mor kan oppfordre til noe sånnt. Og at hun ikke blir staffet er ikke minst like skremmende

Skrevet

At ikke mor blir straffet også sjokkerer meg.

Stakkars, stakkars pike.

Skrevet
At ikke mor blir straffet også sjokkerer meg.

Stakkars, stakkars pike.

:Nikke:

Syns det er meget merkverdig at hun på ingen måte blir staffelidende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...