scorpion73 Skrevet 27. mars 2002 #1 Del Skrevet 27. mars 2002 Jeg er vel en av de litt uheldige skillsmissebarna her i Norge, og det resulterer i at jeg mest sannsynlig ikke klarer å få min far hit til bryllupet. Det er jo bare ti år siden skillsmissen så det er nok litt for kort tid for en bitter sur grinebiter. Neida men jeg synes det er litt trist da at han mest sannsynlig ikke kommer fordi moren min skal komme. Har derfor et problem, for jeg har ingen andre i familien som kan følge meg til alters. Kunne selvfølgelig gått opp sammen,men har ikke lyst til å ta fra min kjære den spenningen ved å se meg når dørene åpnes, nerver til å gå opp alene har jeg ikke, så derfor fikk jeg et forslag fra min kjære i går, om at jeg skulle spørre hans far. Jeg har et veldig godt forhold til min svigerfar, så jeg synes ikke dette var et dumt forslag,men hvordan hadde du reagert hvis du var gjest å jeg ble fulgt opp av svigerfar. Trenger litt synspunkter her.Orker ikke en masse spørsmål den dagen om hvor faren min er, er tross alt veldig gla i ham, og synes ikke det er noe morsomt hvis han uteblir. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 27. mars 2002 #2 Del Skrevet 27. mars 2002 Jeg hadde ikke tenkt over det en gang! Hvis jeg var nær familie hadde jeg overhodet ikke stilt spørsmål ved årsaken og heller synes dte var hyggelig at en annen fulgte deg opp. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilie2003 Skrevet 27. mars 2002 #3 Del Skrevet 27. mars 2002 Kjære skorpion73 Jeg tror ikke noen kommer til å tenke over det, og gjør de det så er det noe rart med dem. Du bør bare prise deg lykkelig for at du faktisk har en svigerfar du har så bra forhold til at det ville være naturlig og hyggelig om han førte deg opp gulvet. Det er ikke alle som er like heldige. Er selv skilsmissebarn. Har i dag TRE foreldre (alle snakker sammen heldigvis) og det kan faktisk være problematisk det også!!! Kos deg på dagen din du, og nyt det at du får en svigerfar du er glad i til å være der for deg. Tenk så stolt han kommer til å være da!!!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2002 #4 Del Skrevet 27. mars 2002 Jeg gifter meg om tre uker og da er det første gang mine foreldre er sammen på ti år! Jeg har lurt lenge på hvem som skal følge meg til alters og har endt opp med min far, og har valgt å ikke legge så mye i det, han skal liksom ikke gi meg bort, bare gå sammen med meg opp til alteret. grunnen til at jeg besetemte meg for at han skulle følge meg er at vi ikke ville gå opp sammen. far var veldig grei da jeg spurte han og gav meg full angrerett! Mor fulgte min søster til alters for åtte år siden, men da var det ingen av oss ungene som hadde noe med far å gjøre. Mor tar det heldigvis helt greit. Begge mine foreldre er gift på ny og alle fire inviterer til bryllupet. Hadde bestemt meg for at alle skulle involverest, og visst noen hadde problemer med å komme fikk de bare la vær. Det viktigste er uansett at det er min dag og jeg forventer at de legger uvennskap til sides og er der for meg denne dagen. Håper at deg ordner seg for deg også! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøya*0803 Skrevet 27. mars 2002 #5 Del Skrevet 27. mars 2002 Var det ikke kong Olav som førte kronprinsesse Sonja til alteret da hun giftet seg med Harald? Jeg syns det var en god ide. Gjør som du føler for 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nephilia Skrevet 28. mars 2002 #6 Del Skrevet 28. mars 2002 Hva med å spørre din mor?? Jeg er også skillsmissebarn, men foreldrene mine snakker heldigvis sammen, så dersom pappa får fri fra jobb, så skal han følge meg opp. Men jeg har i bakhodet at han kanskje ikke kan komme, og da vil jeg enten spørre mamma (som jeg vet hadde blitt ekstatisk over å få den æren), eller svigerfar. Det problemet tar jeg når jeg får vite om han kan komme eller ikke. Men jeg ville ikke reagert på at bruden ble fulgt opp av andre enn faren, slik det er i dag med skillsmisser og dårlige familieforhold i så henseende, så er det ikke uvanlig at bruden velger andre til å følge henne opp. Lykke til i valget av ledsager opp kirkegulvet!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå