Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Jeg har en eks av meg som ikke har så gode minner fra akkurat denne dagen. Foreldrene hans skilte seg rundt da og dette opplevde han veldig som vanskelig, og i tillegg døde en nær slektning han var veldig glad i på denne dagen. I fjor, da vi var sammen, var han skikkelig nedfor hele dagen, grein masse og snakket om selvmord. Så lurer jeg bare på om jeg burde ta kontakt i dag? Sende en melding å ønske ham en god dag eller noe? Samtidig har han vært i ganske godt humør i det siste (vi snakkes litt på telefon, og han snakker med meg hvis det er noe som plager ham), jeg vil ikke rippe opp i noe heller. Bør jeg kanskje heller vente utover dagen og se om han tar kontakt selv, eller "strekke ut en hånd" som det heter? Er litt redd for ham, men vil ikke mase på ham hvis han egentlig har det fint. Prøver dessuten å ta så lite kontakt som mulig siden han faktisk er en eks, og sikkert ikke vil ha så mye mas fra meg (han sier at jeg må bare ringe nårsomhelst, men han er veldig snill sånn). Takk for svar
T__|:)|__S Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Ja, du kan jo sende en sms med ønsker om en god dag.. Mange "glemmer" alle følelsene sine for kjærester , når man blir x.. Dette er jo en person som har vært veldig viktig for deg, og omvendt! Din virker jo veldig hyggelig med deg Send en sms du!
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 [quote name=T__||__S' date='14.02.2007 (09:26) ]Ja, du kan jo sende en sms med ønsker om en god dag.. Mange "glemmer" alle følelsene sine for kjærester , når man blir x.. Dette er jo en person som har vært veldig viktig for deg, og omvendt! Din virker jo veldig hyggelig med deg Send en sms du! ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå