Gjest Gitte Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 (endret) Min kjære skal ut å reise på søndag. Han skal bare vært borte en uke, men han reiser helt alene til det store utland. Flyreisen varer i ca 3 timer hver vei, + en busstur på 2 timer hver vei. Dvs noen timer sitte-å-glo tid begge dagene han reiser. I tillegg blir det mye alenetid på hotellet osv.. I den anledning: Jeg tenkte jeg skulle lage en liten "pakke" med ting han kan kose seg med... Men hva? Jeg har tenkt på blader og sjokolade osv, men han abonnerer på de bladene han liker så de har han jo allerede lest... Siden det er valentines i morgen og vi ikke møtes (egentlig feirer vi ikke heller, hehe) tenkte jeg jeg kunne legge oppi et kort også.. Noen forslag til hva jeg kan sende med han? (bortsett fra handleliste til meg ) Endret 13. februar 2007 av Gitte
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Min kjære skal ut å reise på søndag. Han skal bare vært borte en uke, men han reiser helt alene til det store utland. Flyreisen varer i ca 3 timer hver vei, + en busstur på 2 timer hver vei. Dvs noen timer sitte-å-glo tid begge dagene han reiser. I tillegg blir det mye alenetid på hotellet osv.. I den anledning: Jeg tenkte jeg skulle lage en liten "pakke" med ting han kan kose seg med... Men hva? Jeg har tenkt på blader og sjokolade osv, men han abonnerer på de bladene han liker så de har han jo allerede lest... Siden det er valentines i morgen og vi ikke møtes (egentlig feirer vi ikke heller, hehe) tenkte jeg jeg kunne legge oppi et kort også.. Noen forslag til hva jeg kan sende med han? (bortsett fra handleliste til meg ) ← Hva med kryssord eller lignende? Sudoku er jo meget populært.. Eller en god kort bok?
Kosemose Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 En spennende thriller/krimbok (eller noe annet du tror han liker), kryssord og/eller sudoko som nevnt, og hvorfor ikke en reiseguide over stedet han skal til? Finner du ingen i bokhandelen kan du jo også samle fra internett og selv lage et hefte til ham med litt historisk bakgrunn, severdigheter, tips til mat, osv. Kanskje? Har han mp3 spiller? Hvis ikke kunne du jo gitt ham en med musikken han liker ferdig innspilt på? Noe å knaske på, og et koselig kort fra deg.
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Noe å knaske på, og et koselig kort fra deg. ← Kortet kan f. eks. være Kosemoses avatar. Bakpå skriver du: Ikke finn på noe tull!
Kosemose Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 Kortet kan f. eks. være Kosemoses avatar. Bakpå skriver du: Ikke finn på noe tull! ←
Gjest Gitte Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 hehe takk for tips Har kjøpt et blad og en tegneserie, + en krimpocket. Han er glad i å lese, og han glemmer alltid å ta med seg bøker eller blader så det tror jeg kommer godt med. Har kjøpt 3 av favorittsjokoladen hans og en posegodt. Tenkte også på å fylle opp mp3-spilleren hans med musikk, men han har allerede favorittmusikken sin der.. Han løser verken kryssord eller sudoku, ellers hadde det vært gode tips.. Kanskje jeg skal legge handlelista oppi der å? Vi er litt teite, men vi kjøper alltid en bamse av denne typen når vi kjøper gave til hverandre.. så det var 50% på de på Ark nå, så kan jo kjøpe en bitteliten sånn også.. Litt jentete kanskje hehe =) Eller er det teit..?
Gjest Gitte Skrevet 14. februar 2007 #7 Skrevet 14. februar 2007 Kortet kan f. eks. være Kosemoses avatar. Bakpå skriver du: Ikke finn på noe tull! ← :ler: genialt Det beste med hele greia er at jeg ikke har noen dårlig følelse for at han reiser aleine Jeg har blitt mer voksen :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå