Thomasine Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Om ikke lenge blir gubben 40!!! Vi begynner bli gamle... Han har det mest, og kan skaffe det han evt. ønsker til en billigere penge enn det jeg kan... ( har mange kontakter...). Hva kan jeg gi ham? Og det viktigste er ikke at det skal være dyrt, men anderledes og gjerne en duppeditt av noe slag. Noe kanskje ikke alle har? Skulle det koste mye har jeg noen foreldre og søsken som sikkert stiller opp... Den siste duppeditten han anskaffet seg var en GPS til bruk når vi skal til Europa med bil... ;) Trenger mange tips
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Hmmm,, hvilke interesser har han da? Kinobilett kansje, eller revy, teater, koselig kvel på byen, konsert?? Lykke til
Gjest lazuli Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Samboeren min er på samme alder, og elsker duppeditter av alle slag. Han ønsker seg bærbar DVD spiller, stasjonær DVD spiller med disk og mediacenter pc. Videre ønsker han seg flatskjerm til soverommet og DAB radio. Lykke til, håper du får mange gode tips og finner den rette gaven!
Hu i Svingen Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 Forresten (standard spørsmål): Hva liker han? Hvis han er en bilmann så kunne kanskje en tur med rallybil på bane være noe?
Thomasine Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. februar 2007 hm... :klø: Han er ikke en utpreget bilmann... Men en tur med rallybil ville han sikkert likt... Joda, tv til å henge på veggen er et stort ønske, men vi har da en tv som er helt i orden +++ ... Skal ta en tur innom gadget.no...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå