Biebie Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Jeg har hørt en del positivt om dette 3-trinns systemet, men tar gjerne mot flere erfaringer før jeg evt bestiller. Tok en test på Clinique sine nettsider, og dette passet da for meg: * Liquid facial soap mild * Clarifying lotion 2 * Dramatically different moisturising lotion (very dry to dry combination skin) Tenkte jeg skulle debutere som kunde hos www.strawberrynet.com ....
En som vet Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Jeg har nesten samme serie bare at jeg bruker clarifying lotion 1 istedet, og jeg liker serien veldig godt! Jeg har forøvrig kombinasjonshud som har tendens til å bli veldig tørr om vinteren... Hvis du er interessert så bruker jeg også øyekremen all about eyes og den er også super!
Gjest koffeine Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Jeg prøvde også 3-trinnsserien en gang etter å ha tatt den testen i en butikk eller noe. I følge den skulle jeg bruke de som var for normal til tørr hud. Men det stemte dårlig på meg, jeg har heller fet hud (men ømfintlig). Synes dessuten å huske at toneren sved litt, tror det er masse alkohol i den (er ikke det fyfy egentlig?), og at huden føltes fet hele tiden. Er faktisk mer fornøyd med Vaseline Intensive Care kjøpt på Rimi
Bex Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Flere venninner av meg er veldig fornøyd med serien, men jeg reagerte allergisk på den og endte opp med småkviser i hele ansiktet. Ville nok skaffet meg en prøve på den, eller kjøpt et mini-sett først, sånn just in case
JallaJalla Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 Jeg har brukt denne men var ikke spesielt fornøyd med fuktighetskremen ( den gule ) Føler den legger seg som ett klissete lag i ansiktet før den trekker inn. Kommer ikke til å kjøpe denne serien flere ganger.
Rexina Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 Ja, jeg fikk også noen tester på disse sist jeg var på esthetique, og clarifying lotion 2 svei veldig på min hud. Synes heller ikke produktene gjorde så mye for meg heller, så jeg foretrekker Clarins.
Merneith Skrevet 14. februar 2007 #7 Skrevet 14. februar 2007 Jeg har hørt en del positivt om dette 3-trinns systemet, men tar gjerne mot flere erfaringer før jeg evt bestiller. Tok en test på Clinique sine nettsider, og dette passet da for meg: * Liquid facial soap mild * Clarifying lotion 2 * Dramatically different moisturising lotion (very dry to dry combination skin) Tenkte jeg skulle debutere som kunde hos www.strawberrynet.com .... ← Jeg liker veldig godt rensen, men bruker med fordel extra mild om vinteren. Clarifying lotion 2 må du ikke finne på å kjøpe, den har massemasse alkohol. Kjøp heller mild versjonen (som er min o'store favoritt og livsredder). Fuktighetskremen er god..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå