Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt en del positivt om dette 3-trinns systemet, men tar gjerne mot flere erfaringer før jeg evt bestiller.

Tok en test på Clinique sine nettsider, og dette passet da for meg:

* Liquid facial soap mild

* Clarifying lotion 2

* Dramatically different moisturising lotion (very dry to dry combination skin)

Tenkte jeg skulle debutere som kunde hos www.strawberrynet.com ....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nesten samme serie bare at jeg bruker clarifying lotion 1 istedet, og jeg liker serien veldig godt!

Jeg har forøvrig kombinasjonshud som har tendens til å bli veldig tørr om vinteren...

Hvis du er interessert så bruker jeg også øyekremen all about eyes og den er også super!

Gjest koffeine
Skrevet

Jeg prøvde også 3-trinnsserien en gang etter å ha tatt den testen i en butikk eller noe. I følge den skulle jeg bruke de som var for normal til tørr hud. Men det stemte dårlig på meg, jeg har heller fet hud (men ømfintlig). Synes dessuten å huske at toneren sved litt, tror det er masse alkohol i den (er ikke det fyfy egentlig?), og at huden føltes fet hele tiden. Er faktisk mer fornøyd med Vaseline Intensive Care kjøpt på Rimi ;)

Skrevet

Flere venninner av meg er veldig fornøyd med serien, men jeg reagerte allergisk på den og endte opp med småkviser i hele ansiktet. Ville nok skaffet meg en prøve på den, eller kjøpt et mini-sett først, sånn just in case :)

Skrevet

Jeg har brukt denne men var ikke spesielt fornøyd med fuktighetskremen ( den gule )

Føler den legger seg som ett klissete lag i ansiktet før den trekker inn.

Kommer ikke til å kjøpe denne serien flere ganger.

Skrevet

Ja, jeg fikk også noen tester på disse sist jeg var på esthetique, og clarifying lotion 2 svei veldig på min hud. Synes heller ikke produktene gjorde så mye for meg heller, så jeg foretrekker Clarins.

Skrevet
Jeg har hørt en del positivt om dette 3-trinns systemet, men tar gjerne mot flere erfaringer før jeg evt bestiller.

Tok en test på Clinique sine nettsider, og dette passet da for meg:

* Liquid facial soap mild  :hjerte:

* Clarifying lotion 2  :frustrert:

* Dramatically different moisturising lotion (very dry to dry combination skin) :)

Tenkte jeg skulle debutere som kunde hos www.strawberrynet.com ....

Jeg liker veldig godt rensen, men bruker med fordel extra mild om vinteren. Clarifying lotion 2 må du ikke finne på å kjøpe, den har massemasse alkohol. Kjøp heller mild versjonen (som er min o'store favoritt og livsredder). Fuktighetskremen er god..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...