Gå til innhold

oi hvordan gjøres dette da?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hei!

jeg skal skrive en søknad og en cv til en jobb jeg skal søke på! hadde tenkt å gjøre dette innen de to nærmeste timene men så kommer problemet! jeg vet ikke helt hvordan jeg skal skrive det! vet at det finnes sider på internett som henviser til hvordan man kan sette det opp, men jeg finner det helle rikke`! noen som kunne tenke seg å hjelpe meg litt?

det hadde vært snilt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke helt, men ta å søk litt på ordene cv og søknad så kanskje du finner noe. Hvis ikke så spør en venn av deg. Alltid greit med litt hjelp fra venner. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Det finnes helt greie eksempler på Aetat sine hjemmesider. Forøvrig, så må du tilpasse din egen stil, og bruke litt tid på dette.

Trur du er litt optimistiek om du trur du kan lage cv og søknad (for første gang antar jeg, siden du ikke vet hvordan) på et par timer. Bruker lengre tid enn det på hver søknad jeg skriver jeg, og jeg har skrevet noen etterhvert nå. Oppdaget fort at det lønner seg å la den ligge en stund, og så lese den igjen, og endre. (og for all del, la noen andre lese den også før du leverer den fra deg. Andre oppdager de rare setningen du har les deg blind på, og ikke minst tastefeilene!)

Lykke til i jakta på drømmejobben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om ikke microsoft word/office har noen ganske brukbare oppsett inkorporert i programvaren

Søk på din datamaskin etter "CV"

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...