:-) anna Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Jeg skal kjøpe meg kjøkkenmaskin og er ikke sikker på hvilken jeg skal velge. Trenger ikke blender, for det har jeg separat, men vil ha en solid kjøkkenmaskin med stor kapasitet for deiger. Det ligger vel an til at det blir en Kenwood (som jeg har vokst opp med) med 6,7 liters bolle. Men jeg vil gjerne ha erfaringer med denne eller andre typer.
Gjest Minimi Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Vil absolutt anbefale Kenwood Major. Har bare hørt positive kommetarer til den. Har den selv, men har ikke vært borti andre maskiner så har ingen å sammenligne med. Noen av grunnene til at jeg er fornøyd er *Lett å vaske *Stor bolle, og det er to av de *Mye utstyr og supplere med *Virker veldig solid *Kan brukes til alt *Lett og bruke Viss du ser på hus, hage og hobby forumet er det flere tråder der om kjøkkenmaskiner (søk i gamle tråder) Her er en test
Mini_me Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Jeg anbefaler også Kenwood major. Hadde en Braun kjøkkenmaskin tidligere, og syns jeg måtte kjøpe nye deler hele tiden , de knakk og brakk i ett.... I tillegg var vispen så dårlig at jeg måtte ha egen mikser i tillegg. Jeg har også egen blender, så jeg har enda ikke brukt den som fulgte med Kenwooden, men jeg har prøvd kjøttkvernen og det gikk så det suste. Laget kjøttdeig!!!! Da jeg fikk Kenwooden for ca 1 år siden, så ble det slutt på de andre maskinene, og det er deilig med god plass i skapet.....
Gjest Minimi Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Har prøvd blenderen og den funket som den skulle. Men viss du skal ha isbiter eller frossen frukt oppi la det tine i 15 min først. Det sa Kenwoodmannen til meg da han sendte meg en ny blender fordi min sprakk da jeg skulle lage smootie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå