Yme Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Tanita, min kjære sussebass... Man må registrere seg... Det er sjipt!
Gjest Tanita Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Neida, det tar noen sekunder og så kan du spille så mye du vil! Koster ingenting og ikke noe hake ved det! (Ingen spam, reklame, eller lurerier) Jeg har fått helt dilla på det spillet!
Gjest ~Alwa~ Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Tanita, min kjære sussebass... Man må registrere seg... Det er sjipt! ← Yme da, er det ikke du som er så glad i bananer da?
Yme Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 (endret) Yme da, er det ikke du som er så glad i bananer da? ← Asså... Bare fordi tissen min er helt lik en banan, så syns jeg ikke det er noe grund til å rakke ned på meg! Spiller det no rolle om den er gul med brune flekker? Ingen som ser det, når jeg hopper på dem i en mørk bakgate, uansett *furt* Endret 15. februar 2007 av Yme
Gjest Tanita Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 Det bananspillet er ikke så gøy lengre - ble fort lei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå