Gå til innhold

Valentin-middag til kjæresten

Supraspinatus

Anbefalte innlegg

Jeg har egentlig ikke noe spesielt forhold til dagen, men skal likevel "feire" den. Blir ikke den mest romantiske middagen akkurat, men planen er hjemmelagd pizza. Mye kjærlighet i den i hvert fall. :ler:

Hva lager du til, eller sammen med kjæresten din til middag på valentines day, hvis dere ikke skal ut å spise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest -eline-

Det blir vel til at vi ikke feirer, jeg kommer hjem sent og vi skal trene sammen i kveld... Til middag er det steinbitkarbonader m/salat og pitabrød, ikke akkurat romlemantisk... men han skal få et lite kort da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi feirer ikke slikt kommerst tull, så her følger vi ukesmenyen. Og i dag står pannekaker med bacon og blåbærsyltetøy på planen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Snart medlem*

Enten hjemmelaget lasagne eller hjemmelaget pizza - hverken jeg eller mannen klarer å bestemme oss for hvilken vi helst vil ha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fruktfat

en slager her i gården når vi to skal feire noe eller bare kose oss ekstra, er kalkunfilet stekt i stekepose med masse krydder, fløtegratinerte poteter og brun saus laget av det som ligger igjen i posen, meljevning, fløte og litt negro.

NAM! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat

men idag jobber sambo overtid og har eti kebabtallerken, jeg skal lage meg en baguette ;)

Endret av Fruktfat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...