Gå til innhold

Hatt seg på jobben.

vl800

Anbefalte innlegg

Er det noen der ute som har hatt sex på jobben? Med kjæreste, kone eller medarbeider. Hvor hadde dere det isåfall, kanskje på pulten til sjefen eller kollega, kopirom, kantine, WC, heisen, etc. Kanskje dere har hatt dere på pulten til en kollega som sitter der å jobber, uten å vite hva som egentlig har skjedd på plassen hans/hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva passer for deg da, alt kan vel ikke passe for alle , kan det vel. Men det jo ikke mitt problem, er det?

Men takker for synspunktet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morticia

Ja, jeg har - opptil flere ganger.

Jeg og min kjære har samme arbeidsplass - så kontorene våre er flittig i bruk på lange overtidskvelder :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har gjort det..

For en del år siden..

Bl.a på disken ved kassa-apparatet i åpningstiden..hehe..

Veldig spennende.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:( Ikke jeg. I en barnehage med 15 damer? Nope... :ler:
Kunne vært spennende for mange det da - det var vel ikke nødvendigvis med en kollega...?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

Har ikke det, men kunne godt tenke meg å "spise" lunsj med min kjære. Han har eget kontor. Hmmm. Har en uke ferie mens han er på jobb.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri opplevd det nei... :wink:

I den typen jobber jeg har hatt skal jeg love at man tenker på alt annet enn sex.. :wink:...

Har bare to menn også vi på jobb da....å hatt sex med dem(*tenker*)....tror ikke det nei... :)..tviler liksom på at manen min hadde tatt seg en tur innom for å ha sex på min arbeidsplass..han våger seg nesten ikke inn dørene der... :wink: :-? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...