vl800 Skrevet 21. februar 2003 #1 Del Skrevet 21. februar 2003 Er det noen der ute som har hatt sex på jobben? Med kjæreste, kone eller medarbeider. Hvor hadde dere det isåfall, kanskje på pulten til sjefen eller kollega, kopirom, kantine, WC, heisen, etc. Kanskje dere har hatt dere på pulten til en kollega som sitter der å jobber, uten å vite hva som egentlig har skjedd på plassen hans/hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 21. februar 2003 #2 Del Skrevet 21. februar 2003 Et laaangt gjeeeesssp.... er mitt svar på slike spørsmål... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vl800 Skrevet 21. februar 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 21. februar 2003 Hva passer for deg da, alt kan vel ikke passe for alle , kan det vel. Men det jo ikke mitt problem, er det? Men takker for synspunktet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morticia Skrevet 21. februar 2003 #4 Del Skrevet 21. februar 2003 Ja, jeg har - opptil flere ganger. Jeg og min kjære har samme arbeidsplass - så kontorene våre er flittig i bruk på lange overtidskvelder :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 21. februar 2003 #5 Del Skrevet 21. februar 2003 Ja har gjort det.. For en del år siden.. Bl.a på disken ved kassa-apparatet i åpningstiden..hehe.. Veldig spennende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 21. februar 2003 #6 Del Skrevet 21. februar 2003 Sandman! Hvorfor syns du dette er så mye teitere enn tråden du starta om straffbare sexfantasier.....??? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 21. februar 2003 #7 Del Skrevet 21. februar 2003 For dette er vel ikke noe han har anledning til da han ikke jobber.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 21. februar 2003 #8 Del Skrevet 21. februar 2003 Ja, jeg har hatt sex på jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 21. februar 2003 #9 Del Skrevet 21. februar 2003 Ikke jeg. I en barnehage med 15 damer? Nope... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 21. februar 2003 #10 Del Skrevet 21. februar 2003 Ikke jeg. I en barnehage med 15 damer? Nope... Kunne vært spennende for mange det da - det var vel ikke nødvendigvis med en kollega...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 21. februar 2003 #11 Del Skrevet 21. februar 2003 Ikke jeg heller. Men jeg har greidd å få sparken fordi jeg ikke ville ha sex på jobben, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 21. februar 2003 #12 Del Skrevet 21. februar 2003 Ganske vanlig med gamle gubbers sexpress. Jeg var ved å slå ihjel en gubbe en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 21. februar 2003 #13 Del Skrevet 21. februar 2003 Han var ikke så gammel, men han var jævla stygg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 21. februar 2003 #14 Del Skrevet 21. februar 2003 Hehe ... Teste engang ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 22. februar 2003 #15 Del Skrevet 22. februar 2003 Har ikke det, men kunne godt tenke meg å "spise" lunsj med min kjære. Han har eget kontor. Hmmm. Har en uke ferie mens han er på jobb....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 22. februar 2003 #16 Del Skrevet 22. februar 2003 Har aldri opplevd det nei... I den typen jobber jeg har hatt skal jeg love at man tenker på alt annet enn sex.. ... Har bare to menn også vi på jobb da....å hatt sex med dem(*tenker*)....tror ikke det nei... ..tviler liksom på at manen min hadde tatt seg en tur innom for å ha sex på min arbeidsplass..han våger seg nesten ikke inn dørene der... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 22. februar 2003 #17 Del Skrevet 22. februar 2003 Kunne vært spennende for mange det da - det var vel ikke nødvendigvis med en kollega...? Skjønte det, da, Fryden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 22. februar 2003 #18 Del Skrevet 22. februar 2003 Nope! men nå innbyder ikke min arbeidsplass til sex heller..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 22. februar 2003 #19 Del Skrevet 22. februar 2003 Tror nok jeg er for lite ekstrovert til å finne på noen slik. Dessuten er min impuls kontroll formidalbel stor..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå