webgirl Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Leste i en tråd for noen uker siden om folk som handlet I.D på nett. Må snart kjøpe meg ny fondation, og finner ikke den tråden igjen.. koster jo 400 kr på hudpleiesalong (og absolutt verdt det!) Men dersom jeg kan få kjøpt akkurat det samme på postordre, så gjør jeg heller det. Noen som har en bra link?
Lille meg :) Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Hvilken farge bruker du? Hvis du er heldig kan det hende at de fortsatt har fargen din igjen på Colorful Sprinkles. Det er 20 % avslag der, men begynner å bli ganske utplukket. Ellers selger de ID på Strawberrynet, men der pleier de som oftest å være tomme.. Også kan man få tak i ID på Beatybridge
Parfumfreek Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Jeg har akkurat kjøpt på Ebay, av denne selgeren (seriøs) http://search.ebay.co.uk/_W0QQsassZwang919QQhtZ-1 Mener det kom på rundt 180,- med porto
webgirl Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2007 (endret) Har ingen erfaring med å handle på E-bay. Ble sittende oppe hele natta å by på en mascara fra ID - som såklart glapp ut av hendene mine de siste 30 sekundene Uansett.. Bruker FAIRLY Light - farge på fondation. Fant ikke denne fra den selgeren du har erfaring med. Krysser fingrene for at jeg nå har lagt inn bud på troverdig selger.... Endret 14. februar 2007 av webgirl
Parfumfreek Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 Har ingen erfaring med å handle på E-bay. Ble sittende oppe hele natta å by på en mascara fra ID - som såklart glapp ut av hendene mine de siste 30 sekundene Uansett.. Bruker FAIRLY Light - farge på fondation. Fant ikke denne fra den selgeren du har erfaring med. Krysser fingrene for at jeg nå har lagt inn bud på troverdig selger.... ← Hihi, du skal sove om natta Jeg pleier å legge inn et maxbud før jeg legger meg. Har du prøvd mascara fra ID? Er det den uten bust? Ser så spennende ut, kunne tenkt meg å prøve den. Liker ikke digre koster.
webgirl Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. februar 2007 Har du prøvd mascara fra ID? Er det den uten bust? Ser så spennende ut, kunne tenkt meg å prøve den. Liker ikke digre koster. Har ikke prøvd med egne hender, men en sminkør fra ID la den på meg. Tror det var buster på den han brukte, men synes også den uten bust så spennende ut.. Litt merkelig da men.. Den jeg bestilte var med buster.. Kanskje jeg skal bestille den uten, så kan jeg si i fra om det ble vellykket
Parfumfreek Skrevet 14. februar 2007 #7 Skrevet 14. februar 2007 Tror jammen jeg skal bestille en også, klarer ikke stille nysgjerrigheten min. Var billige også på Ebay. Blir spennende å se om vi blir fornøyd da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå