Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Jeg har vært sammen med typen min nå i ca 2 mnd. Alt burde jo være rosenrødt så tidlig i ett forhold, med masse kos osv. Men sånn er det ikke og det er min feil. Jeg klarer bare ikke ta initiativ til å gjøre noe, feks sette meg ved siden av han, kysse han stryke på han osv. Bortsett fra i senga, der tør jeg..... jeg vet han plages av det, men jeg klarer bare ikke!!! Vi har det kjempefint bortsett fra den delen, men det kan jo ødelegge alt har vært i ett mange års langt forhold tidligere og da var jeg likedan, men det må da gå an å forandre seg, før jeg ødelegger alt.... Please, noen som har noen gode "tøffe seg opp" tips til meg?
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Hei. Jeg forstår deg godt, var faktisk selv også slik en periode. Mitt råd er å hoppe i det! Ikke vær redd for å bli avvist. (Hvis han avviser deg er han ikke verdt å være sammen med uansett!) Begynn litt rolig, ta hånden hans en dag dere sitter på kino/ ser på tv en dag.. Tro på at du kan forandre deg, fortell ham at du ønsker å bli mer kjærlig, men at du trenger litt tid på deg. (Gjerne etterfulgt av at du gir ham en god klem). Vet ikke om dette høres fornuftig ut, men funka med meg iallfall. Lykke til!
Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Er ikke alltid like lett. Kanskje du skal prøve å snakke litt med kjæresten din. Si at du er usikker, men jobbe sammen for å gjøre deg sikrere på deg selv. Prøv å overvinne frykten din litt, antagelig blir han kjempeglad for det
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Jeg vet han ikke hadde avvist meg, men tvertimot blitt veldig glad, allikevel er det noe som sperrer. Jeg må jo være helt dum, fatter ikke hvorfor jeg er sånn men jeg skal prøve skjerpe meg, må jo det hvis det ikke skal gå til hel....!
Gjest Tyr Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Har du tenkt over hvorfor du tør i senga, det du ellers ikke tør ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå