Elle_liten Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Er det noen av dere som har bestilt sko herfra? Tror jeg har funnet et alternativ..... (Utrolig mange stygge brudesko å få tak i ) Tar også i mot tips om sko med rund tupp og medium høy hæl. Må også nevne at jeg skal ha en champagnefarget Linnea Raffelli-kjole. Den er m.a.o litt røff. Anyone?
Nelle Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Det er mulig det finnes mange stygge brudesko - men da har man heldigvis noe som heter dansesko. For der finnes det UTROLIG mye lekkert! Og - det beste av alt, de er fantastiske å både gå og danse i. Jeg kommer ikke til å gidde og se i brudeskobutikker en gang tror jeg - går nok rett på danseskoene. Dessuten kjøpte jeg et par satinsko en gang jeg skulle i et bryllup en gang for mange år siden. De ble brukt den ene dagen, så var de totalt ødelagte. Tålte jo ingenting - bare litt tråkking i gress så var satinen grønn, og da jeg skulle forsøke å vaske de ble stoffet ødelagt. Skuffende, og ikke verdt pengene.
Nelle Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Sjekk ut denne for eksempel: http://www.danceshoesonline.com/Catalog/wedding.html Her har de også sko som er beregnet for bryllup/fest, men som er gode å danse i. I tillegg kan man velge helstørrelse selv - alt fra de laveste helene til de høyeste. Det er jo helt supert! Ikke dyrt er det heller. Et raskt surf på denne siden, og jeg fant flere sko jeg kunne tenke meg.
Mirabella83 Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Ja, sko blir et problem for meg også. :D Kjolen min fra Linnea Rafaelli passer ikke med glittersko. Høye heler kan jeg ikke å gå i... Skitt au, jeg tror jeg tar joggeskoene. De var jo hvite en gang
øyenstikker Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 Tusen takk for tipset om danseskoene!! Det var så utrolig mye fint dær Det er utrolig mye stygge brudesko... Disse skoene kan jeg jo bruke masse etter bryllupet og! Så er de jo mye billigere også....blir 3 ønsker på en gang det gitt jeg vil ikke ha sko i samme farge som kjolen, litt kult om det er noe som skiller seg litt ut! Blir litt kjedelig når absolutt alt går i samme fargene!
Bente:) Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 Norske sider med dansesko: Salsasko.no Danseutstyr.no LaDanse.no
Elle_liten Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. februar 2007 Nevnte jeg at jeg ikke kan gå med sko med åpen tå? Og at jeg har smal fot og lav vrist? Kan man reklamere på føttene sine? Jeg bare lurer......
Nelle Skrevet 15. februar 2007 #9 Skrevet 15. februar 2007 Nevnte jeg at jeg ikke kan gå med sko med åpen tå? Og at jeg har smal fot og lav vrist? Kan man reklamere på føttene sine? Jeg bare lurer...... ← Ofte når det gjelder dansesko kan man velge om man vil ha smal eller bred fot, i tillegg til høyden på helene. Det er jo også muligheter for å få skreddersydde sko - jeg har en venninne som fikk skreddersydde tangosko fra Argentina. De kostet ca. 1000 kr. Om man har litt "vanskelige" føtter ville jeg iallfall gått for dansesko i steden for vanlige sko.
Gjest Revenka Skrevet 15. februar 2007 #10 Skrevet 15. februar 2007 Jeg har funnet skoen jeg vil ha Coloriffics tango too men butikkene i USA leverer ikke utenom USA De har den i norge også, men her er den en del dyrere. Jeg må tenke på det...
Susan Sto Helit Skrevet 15. februar 2007 #11 Skrevet 15. februar 2007 (endret) Jeg har funnet skoen jeg vil ha Coloriffics tango too men butikkene i USA leverer ikke utenom USA De har den i norge også, men her er den en del dyrere. Jeg må tenke på det... ← Jeg bestillte de fra en amerikansk nettbutikk i fjor. Det gikk helt fint det, men jeg tror det endte med å koste omtrent det samme som det lisenett tar for dem. Det var bare det at lisenett ikke hadde dem for et år siden. (Fikk dem farget for å matche kjolen for et bagatellmessig tillegg.) Skoene er forresten dansesko, og veldig gode å gå i. Endret 15. februar 2007 av Susan Sto Helit
minimimi Skrevet 23. februar 2007 #12 Skrevet 23. februar 2007 Er så enig at det finnes så mange tacky brudesko!! Men har funnet noen veldig fine på Bianco, som er i perlemorsfarge. Med rund hel tupp og stropp rundt ankelen. Ikke så altfor høye, med stabil hel. Jeg synes de er skikkelig kule, og til en god pris 400 kr. Skjønner frustrasjoen din Elle_liten, jeg har faktisk ingen vrist - men disse satt godt på foten!!
Elle_liten Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #13 Skrevet 27. februar 2007 Er så enig at det finnes så mange tacky brudesko!! Men har funnet noen veldig fine på Bianco, som er i perlemorsfarge. Med rund hel tupp og stropp rundt ankelen. Ikke så altfor høye, med stabil hel. Jeg synes de er skikkelig kule, og til en god pris 400 kr. Skjønner frustrasjoen din Elle_liten, jeg har faktisk ingen vrist - men disse satt godt på foten!! ← Jeg var innom Bianco i dag og fant noen fine sko, som høres ut som de du beskriver. De har en rem som går over vristen. Håper de passer i fargen!! (Krysser fingre her) TAKK FOR TIPSET, minimimi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå