Merneith Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Det var et vanskelig valg, men etter mitt syn så er dette den mest ubrukelige smiley'en på KG: :yinyang: Når i alle dager bruker man den? Dager man føler seg som yin og yang..? Hvilken synes du er mest ubrukelig?
Lilith Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 (endret) Vanskelig avgjørelse, men denne :storfot: synes jeg er teit. Når skal man bruke den? Når man har kjøpt seg for store sko, liksom? Endret 13. februar 2007 av Lilith
Gjest Pax Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Det er mange ubrukelige smileyer her. Noen kan brukes i en diskusjon, de fleste brukes for å kosemose, slik jeg ser det.
Gjest Pax Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Vanskelig spm, men denne :storfot: synes jeg er teit. Når skal man bruke den? Når man har kjøpt seg for store sko, liksom? ← Nja, men den smiler jo. Da burde den vel heller vært trist?
Lilith Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 Nja, men den smiler jo. Da burde den vel heller vært trist? ← Sant ... men nå ble den bare enda mer meningsløs!
Gjest Tanita Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 (endret) :forklar: Når skal vi bruke denne? Istedet for å skrive !!! ? Og denne? Ingen som bruker sort leppestift, det er ikke in! Hvorfor bruke når vi istedet kan bruke (litt for store kanskje) eller eller ? Og denne er vel ikke så anvendelig? Eller? :blaaveis: Hehehe, og denne lurer jeg på om er blitt brukt i det hele tatt? :pil: Vitsen...? :kissfan: Hvem digger kizz her inne? :yinyang: Yinyang, men når brukes den her? :skjeggebass: Noengang blitt brukt? :icon_idea: :icon_question: ikoner, vitsen? Kan dere ikke skifte ut endel av de ubrukelige til noen nye freshe som vi kan bruke, da? Det ligger så mange fine smileys omkring på andre forum, skaff noen slike da... Endret 13. februar 2007 av Tanita
Lilith Skrevet 13. februar 2007 #7 Skrevet 13. februar 2007 (endret) svart leppestift? jeg trodde det var en åpen munn ... smileyen heter jo 'sjokkert'? jeg har jaffal sett den brukt! men denne tror jeg aldri jeg har sett noen bruke: :no_smoking: Endret 13. februar 2007 av Lilith
Drua Skrevet 13. februar 2007 #8 Skrevet 13. februar 2007 Og denne? Ingen som bruker sort leppestift, det er ikke in! :skjeggebass: Noengang blitt brukt? ← Sort leppestift? :skjeggebass: Dette er såklart en terrorist-smily :icon_idea: Kvinnelig underliv-smily Disse liker nok jeg dårligst :blunke: og
GoldenGlow Skrevet 13. februar 2007 #9 Skrevet 13. februar 2007 Den har lissom jeg aldri skjønt meg på? Hva er det egentlig?? hehe, men det er kanskje bare meg?? Ellers er vel disse: :pippi: :yinyang: :kissfan: heller ikke de som blir mest brukt? hehe
Gjest Tanita Skrevet 13. februar 2007 #10 Skrevet 13. februar 2007 svart leppestift? jeg trodde det var en åpen munn ... smileyen heter jo 'sjokkert'? jeg har jaffal sett den brukt! men denne tror jeg aldri jeg har sett noen bruke: :no_smoking: ← oki :forklar: Jeg har alltid syntes det var så rart med svart leppestift - nå ser jeg det bedre :forklar: Men :pil: har definitivt svart leppestift :forklar:
Gjest Tanita Skrevet 13. februar 2007 #11 Skrevet 13. februar 2007 :skjeggebass: Dette er såklart en terrorist-smily :icon_idea: Kvinnelig underliv-smily ←
Yme Skrevet 14. februar 2007 #13 Skrevet 14. februar 2007 oki :forklar: Jeg har alltid syntes det var så rart med svart leppestift - nå ser jeg det bedre :forklar: Men :pil: har definitivt svart leppestift :forklar: ← Kjære, søte, snille, vakre, bedritne Tanita. Jeg tror du trenger briller
Gjest Tanita Skrevet 14. februar 2007 #14 Skrevet 14. februar 2007 Kjære, søte, snille, vakre, bedritne Tanita. Jeg tror du trenger briller ← Jepp, jeg bruker linser - tror det er bra jeg ikke kjører bil uansett! :icon_razz:
Gjest Bøllefrøet Skrevet 14. februar 2007 #15 Skrevet 14. februar 2007 Men :pil: har definitivt svart leppestift :forklar: ← Hehe.. Du tuller nå, ikke sant?
Gjest Bøllefrøet Skrevet 14. februar 2007 #16 Skrevet 14. februar 2007 :kissfan: :yinyang: :no_smoking: (Disse er ganske så unødvendige)
Gjest Mrs. Potter Skrevet 14. februar 2007 #17 Skrevet 14. februar 2007 Men :pil: har definitivt svart leppestift :forklar: ← :storfot: :yinyang: Teite smilyer! Hvem som bruker disse da??
Gjest Bøllefrøet Skrevet 14. februar 2007 #18 Skrevet 14. februar 2007 :storfot: :yinyang: Teite smilyer! Hvem som bruker disse da?? ← EYH! er jo meg!
Gjest Mrs. Potter Skrevet 15. februar 2007 #19 Skrevet 15. februar 2007 Åh,sorry søta! Synes det var noe kjent med det trynet ja.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 15. februar 2007 #20 Skrevet 15. februar 2007 Åh,sorry søta! Synes det var noe kjent med det trynet ja. ← Ja, nå bør du være lei deg *Flashe puppa til*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå