Gummi Tarzan Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Hei, Vi har tenkt å lage en hjemmeside til bryllupet vårt Er det noen som har tips om hvor jeg kan opprette en bra gratis hjemmeside?
Gjest Ballerina Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Vi har hjemmeside på Bryllupsdagen, men den har vi vel betalt 300,- for... kjenner også noen som bare har laget seg en blogg, Blogspot, men det er jo ikke helt det samme kanskje?? ...det var det jeg kjente til
Gifteklar:) Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 www.piczo.com Jeg er ikke superflink med slike datating, men greide å lage en fin hjemmeside til bryllupet vårt på piczo. Finner fort ut hvordan det fungerer, og da blir det gøy å holde på Sidene på bryllupsdagen er greie, men alle er jo like... PLuss at en må betale for å ha den "utvidede" versjonen. Lykke til! Mvh Gifteklar:)
Gjest uri Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 du kan lage gratis hjemmeside på www.piczo.com
Gummi Tarzan Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2007 Takk for tips jenter! Jeg har vært innom og tittet på begge disse to nettsidene. Bryllupssiden ser jo fin ut, men litt kjipt å måtte betale penger når det finnes gratis alternativer.. Når det gjelder pisco - så ser jo ikke den så verst ut. Men er det slik at gjestene må logge seg på for å kunne se siden deres? Eller er den helt som en vanlig hjemmeside? Jeg mener at jeg har vært borti pisco før og da måtte jeg opprette bruker for å få tilgang til en venninne sin hjemmeside..
Gjest uri Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 Du kan velge om du vil ha passord eller ikke på hjemmesiden din. Men ingen av dem må bli bruker
Gummi Tarzan Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. februar 2007 OK, nå har jeg kjapt testet ut pizco - virker jo forsåvidt ok å bruke, men jeg hadde ikke sansen for all den reklamen som ligger øverst.. Det jeg vil ha, er en helt "ren" hjemmeside med et brukervennlig oppsett- men det er vel kanskje vanskelig å få til uten å betale for det? Kravstor, javisst
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 13. februar 2007 #8 Skrevet 13. februar 2007 geocities.com bruker jeg, eller så har du angelfire.com (mye reklame bare) eller freewebs.com
Hilde Skrevet 13. februar 2007 #9 Skrevet 13. februar 2007 Du kan jo ta en titt her: http://www.kvinneguiden.no/magasin/planleg...nettside-/35666
rsa Skrevet 13. februar 2007 #10 Skrevet 13. februar 2007 Du kan jo prøve www.home.no MEN den var nede fra torsdag til mandag Vet ikke om det var et engangstilfelle, eller om det er noe de sliter med. Har hørt at gratissider kan være ustabile.
Brura2007 Skrevet 14. februar 2007 #11 Skrevet 14. februar 2007 Jeg anbefaler bryllupsdagen.no på det sterkeste!
Simone Skrevet 15. februar 2007 #12 Skrevet 15. februar 2007 home.no er ok, bortsett fra at det noen ganger går ganske tregt (gjelder stort sett alle gratissider...). Med home får du iallfall en hjemmeside som ikke er proppfull av reklame!
naley Skrevet 16. februar 2007 #13 Skrevet 16. februar 2007 Anbefaler piczo veldig lett å bruke. Mi side er ikke helt ferdig, men veldig fornøyd http://www.liseogfinnola.piczo.com/
Gummi Tarzan Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #14 Skrevet 16. februar 2007 Tusen takk for gode råd jenter, men etter å ha tittet litt rundt omkring bestemte jeg meg i går for å betale litt for å få et bra domene likevel. Jeg synes brudesiden har litt for få valg hva gjelder design og pizco har for mye reklame for min smak. Jeg har derfor kjøpt domene: mittnavnoghansnavn.com hos www.one.com. Det kostet 320 kr for et år, og hvis vi ønsker å beholde domene videre betaler vi 100 kr året.. Synes ikke det er så ille. Så nå gjelder det bare å finne inspirasjon til å lage en kreativ og fin nettside
helludu Skrevet 16. februar 2007 #15 Skrevet 16. februar 2007 Heisan! Gi gjerne beskjed når du har opprettet siden din, slik at vi kan få høre hvordan den virket, om det var bra design lett og lage etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå