Gjest Keycha Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Noen som har testet ut denne? Isåfall er den bra? Liker egentlig ikke sånne sprayer og selvbruningskremer, har en tendens til å bli så skjoldete og stygt etter noen dager.. Men fikk en prøve på denne og bare lurer på om den er noe bra?
Lola83 Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Som alle andre selvbrunere så blir også denne stygg etter kort tid.. Jeg har brukt den en stund nå og er ikke så veldig fornøyd. Jeg får til og med utslett av den. Har prøvd det meste nå etter at jeg sluttet med solarium for snart ett år siden, men jeg vil nok tilbake til det ja
Heidipia:) Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Har brukt denne veldig lenge nå, og syns den er helt super..Blir ikke skjoldete å fargen blir kjempenaturlig
Gjest Keycha Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Jeg har egentlig bare tenkt å bruke den litt i ansiktet. Men sprayer dere selv?
ehv61 Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 Har prøvd den og jeg synes ikke noe om den.Fargen rant nedover,og det ble et himla søl.Ble jo helt neger i tillegg også Stripete ble det også.skikkelig stygt. Jeg hater selvbruning,uansett form
Gjest Keycha Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 Men det står at det er normalt at fargen er rennende helt i begynnelsen.. Jeg tror jeg bare må prøve for å sjekke det ut. Men lurer på om jeg klarer det alene..
ehv61 Skrevet 16. februar 2007 #7 Skrevet 16. februar 2007 Selvfølgelig må du prøve.Det jeg skrev sist svar på var min personlige mening og erfaring. du burde nok få hjelp til å spraye deg på ryggen. ikke lett å komme til der akkurat. Få høre hvordan det ble på deg da Keycha.
Heidipia:) Skrevet 16. februar 2007 #8 Skrevet 16. februar 2007 Har prøvd den og jeg synes ikke noe om den.Fargen rant nedover,og det ble et himla søl.Ble jo helt neger i tillegg også Stripete ble det også.skikkelig stygt. Jeg hater selvbruning,uansett form ← Da har du nok ikke hatt den på rett, og ikke holdt langt nok unna. Fargen skal ikke renne i det hele tatt.
Heidipia:) Skrevet 16. februar 2007 #9 Skrevet 16. februar 2007 Men det står at det er normalt at fargen er rennende helt i begynnelsen.. Jeg tror jeg bare må prøve for å sjekke det ut. Men lurer på om jeg klarer det alene.. ← Fargen skal IKKE vere rennende på annsiktet ditt, da er den hatt på feil..du merker ikke at det er hatt på omtrent om det er gjort riktig...Jeg har aldri gjort det selv, og hadde heller aldri komt til å prøvd..dette grunnet at det er meget vannskelig å spraye langt nok unna og veldig vannskelig at det er jevnt. Blir alltid sprayet av en vennine:)...fargen blir helt naturlig og ikke skjoldete i det hele tatt. Men skjønner at folk her kanskje tror den er dårlig, for øvelse gjør jo mester og er den hatt på for nerme blir alt ødelagt
ehv61 Skrevet 16. februar 2007 #10 Skrevet 16. februar 2007 Nå har ikke jeg brukt den i ansiktet,men på kroppen og jeg skulle mene at jeg holdt boksen langt nok unna. dessuten smitter selvbruning av på klærne uansett hvor lenge man har latt det tørke først.Og da særlig langs bh kanten og bukselinningen. og når det er varmt om natten og man svetter litt.er det brune flekker på laken og putevar. Dette blei jaggu mye klaging
Gjest Keycha Skrevet 16. februar 2007 #11 Skrevet 16. februar 2007 Hehe... Godt å syte litt av og til. Men nå er det HEEELG... Tror jeg må ta den på i helga
Heidipia:) Skrevet 17. februar 2007 #12 Skrevet 17. februar 2007 Nå har ikke jeg brukt den i ansiktet,men på kroppen og jeg skulle mene at jeg holdt boksen langt nok unna. dessuten smitter selvbruning av på klærne uansett hvor lenge man har latt det tørke først.Og da særlig langs bh kanten og bukselinningen. og når det er varmt om natten og man svetter litt.er det brune flekker på laken og putevar. Dette blei jaggu mye klaging ← hmm det var rart, aldri opplevd det selv og ikke hørt noe om det fra de andre jeg kjenner som bruker den...
glamorous Skrevet 18. februar 2007 #13 Skrevet 18. februar 2007 Har prøvd den og jeg synes ikke noe om den.Fargen rant nedover,og det ble et himla søl.Ble jo helt neger i tillegg også Stripete ble det også.skikkelig stygt. Jeg hater selvbruning,uansett form ← Hvis fargen renner så sprayer du for mye og for tett inntil kroppen, prøv med litt lenger avstand:)
miow Skrevet 18. februar 2007 #14 Skrevet 18. februar 2007 I følge reklamen kommer du til å bli seende ut som en bredskuldra hønk som ser ut som han kommer fra Toten og heter Pål.
ehv61 Skrevet 19. februar 2007 #15 Skrevet 19. februar 2007 Ja.du ser jammen slik ut også At du kommer fra toten og heter pål mener jeg. Det sier jo det meste
miow Skrevet 19. februar 2007 #16 Skrevet 19. februar 2007 Ja.du ser jammen slik ut også At du kommer fra toten og heter pål mener jeg. Det sier jo det meste ← :-D sikter du til meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå