Gå til innhold

Pulsmåler - skifte batteri.

Anbefalte innlegg

Gjest Coolaid
Skrevet

Noen som har skiftet batteri på pulsklokken sin? Hva kostet dette og kan man gjøre det hos vanlige urmakere? Har polar pulsmåler og vet at man kan sende inn til Polar, men får ikke svar via e-post ang pris og hvor lang tid det vil ta.

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En bekjent av meg skifta batteri på fotobutikken (!!). Det gikk helt greit, og hun har polar pulsklokke. Veldig rimelig modell, men det må da gå for det samme?

• 1 måned senere...
Skrevet

Nå har du sikkert fått ordnet det, men...

Hvis du har en Polar klokke, og den er forholdsvis ny, ville jeg sendt den inn, (det samme gjelder sikkert med andre merker vil jeg tro). Så fort noen andre enn Polar åpner den faller garantien bort!! Når jeg sendte inn min tok det vel ca. en uke (husker ikke helt) og det kostet rundt 200kr såvidt jeg kan huske.

Men har du en gammel klokke som garantien er utgått på ville jeg bare gått til en urmaker eller andre steder de skifter batterier! Jeg tok det hos urmaker nå siste gangen, og det kostet 50kr eller noe.

Faren med å la andre enn leverandøren å åpne klokka er synkroniseringen mellom klokka/pulsmåleren...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...