Devana Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Nå har jeg de siste dagene gått med en ubeskrivelig snodig svimmelhet og i tillegg øyekatarr. Nå har vondt i hele kroppen og er småtung i pusten og vondt i brystet. Antar at det er influensa som holder på, men hvorfor bryter den ikke ordentlig ut?! Er også veldig sliten... Noen som har noen gode råd for hva som kan lindre?
linky Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Hakk opp hvitløk og ta det. masse vitaminer
gizmoo Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Sier bare stakkars deg hvis d er infulensa...Årets utgave er ekstra ille. Har akkurat ligget rett ut i to uker og m 40 i feber.... Helt grusomt
Devana Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2007 Sier bare stakkars deg hvis d er infulensa...Årets utgave er ekstra ille. Har akkurat ligget rett ut i to uker og m 40 i feber.... Helt grusomt ← å nei, ikke si det.
gizmoo Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 Hadde ikke 40 i feber hver dag da.... Men d var litt feber hver dag i over en uke... Gikk ned ca 3 kg på en uke Var første uka som var verst da. Andre uka var ikke fullt så j*****. Får ikke håpe d er infulensa du har fått da. På meg kom den ganske kjapt. Følte meg uggen om morgenen og fikk feber samme kvelden...
Gjest gjesta Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 jeg har glemt hvordan det er og ha infulensa....og jeg er egentlig glad for det
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2007 #7 Skrevet 13. februar 2007 Kan jeg også henge meg på denne? Jeg fikk tidligere i dag brått vondt i alle muskler i hele kroppen (visste ikke at jeg hadde så mange muskler), er nå småsvimmel, tung i pusten, sår i halsen, sliten osv... I tillegg har "termostaten" min hengt seg opp på full kjøling, så jeg går og så jeg hakker tenner, selv i et varmt rom. (Har ikke feber) Jeg drikker varm solbærtoddy til det tyter ut av ørene på meg, hvitløk tåler jeg ikke så det kan jeg ikke ta, men jeg tar varme bad med rosmarin og lavendel... Likevel føler jeg meg så sjaber som jeg aldri har følt meg før (jeg har aldri noen gang vært forkjølet eller hatt influensa) Noen gode råd?
Devana Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. februar 2007 Kan jeg også henge meg på denne? Jeg fikk tidligere i dag brått vondt i alle muskler i hele kroppen (visste ikke at jeg hadde så mange muskler), er nå småsvimmel, tung i pusten, sår i halsen, sliten osv... I tillegg har "termostaten" min hengt seg opp på full kjøling, så jeg går og så jeg hakker tenner, selv i et varmt rom. (Har ikke feber) Jeg drikker varm solbærtoddy til det tyter ut av ørene på meg, hvitløk tåler jeg ikke så det kan jeg ikke ta, men jeg tar varme bad med rosmarin og lavendel... Likevel føler jeg meg så sjaber som jeg aldri har følt meg før (jeg har aldri noen gang vært forkjølet eller hatt influensa) Noen gode råd? ← Hehe..Høres ut som meg nå det. Jeg lurer på om det muligens ikke er influensa jeg har alikevel da...Jeg har ikke antydning til vondt i halsen eller tett i nesa eller noe, ville tro det var vanlig. Og har bare svaaaak feber.
Drua Skrevet 13. februar 2007 #9 Skrevet 13. februar 2007 http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=321827
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå