Mettem Skrevet 13. februar 2007 #1 Del Skrevet 13. februar 2007 Hva tror dere er hardest av media og kommunikasjon 3. året (man får generell studiekomptetanse) og allmenn påbygging? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemesis Skrevet 13. februar 2007 #2 Del Skrevet 13. februar 2007 Allmenn påbygging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mettem Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 13. februar 2007 Hvorfor? For siden jeg får studiekomptenase av 3. året media og kommunikasjon, vil ikke det si at jeg har media og kommunikasjon i tillegg til alle fagene som allmenn påbygging? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 13. februar 2007 #4 Del Skrevet 13. februar 2007 Hvorfor? For siden jeg får studiekomptenase av 3. året media og kommunikasjon, vil ikke det si at jeg har media og kommunikasjon i tillegg til alle fagene som allmenn påbygging? ← Jo, men du slipper å velge såkalte valgfag. Mediefagene teller som valgfag. Men om det ikke er blitt forandringer på noen år, er det vel fem timer ekstra i uken eller noe sånt, på media. Tror uansett allmenn påbygging er "hardest". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Varsia Skrevet 13. februar 2007 #5 Del Skrevet 13. februar 2007 Du vil jo ha like mange uketimer uansett hva du velger, og da kan nok allmenn påbygg bli tyngst. Men det er så klart ikke en selvfølge. Selv tok jeg vk2 design & tekstil (som såklart er noe helt annet enn media, men samme prinsipp for å få studiekompetanse) i stedet for allmenn påbygg, og jeg er ganske så sikker på at det var MYE tyngre enn allmenn påbygg ville vært. Det er fordi vi hadde store oppgaver innen tekstil-fagene, i tillegg til allmennfagene, og det ble mye stress å kombinere alt, mye hardt arbeid rett og slett. Allmennfagene delte vi med media, og de så ikke ut til å slite like mye oss, de klaget hvertfall ikke like mye.. Uansett angrer jeg ikke, det er tross alt mye gøyere å jobbe med noe man liker å gjøre innimellom alle allmennfagene:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Passion Skrevet 14. februar 2007 #6 Del Skrevet 14. februar 2007 Hei:) Jeg går medier og kommunikasjon i 3.klasse nå, men har flere venner som heller valgte allmennfaglig påbygning. Jeg kan si deg at allmennfaglig påbygning er hardere enn siste året på media:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navnløs Skrevet 14. februar 2007 #7 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg gikk påbygging, og angret ikke på at jeg valgte det fremfor M&K Vk2. M&K er nok lettere fordi det er mindre allmennfag og mye praktisk arbeid. Jeg orka ikke det praktiske, og gikk over på det teoretiske jeg. Om du ikke vet, så får du tenke på om du liker mediefagene bedre enn allmennfag. Ikke hvor hardt eller ikke det er. Viktigere at du trives. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mettem Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 15. februar 2007 Ok Hvilke valgfag kan man velge på allmenn påbygging da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå