Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes det er veldig oppskrytt jeg da, hva mener dere? skal dere kjøpe noe til deres kjære? jeg tenkte å kjøpe noen røde roser ( ikke nødvendigvis for det er valentines day) men for det er så lenge siden han har fått blomster av meg. vil overraske han litt :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vi ska itj gjerra nå utenom det vanlige i morra. Noen "skikker" boikotter vi, og Valentine er en av dem.

Endret av niomi
Skrevet

Her gjør vi ikke noe spesielt. Mannen skal jobbe overtid i morgen og, så han ser jeg vel nesten ikke i morgen.

Skrevet

Jeg har ingen planer om å gi noe til samboeren min (vi pleier ikke gjøre det), men vi pleier alltid å gå ut og spise og det skal vi i morgen også. Det blir koselig. :)

Skrevet

vi skal ikke gjøre noe spesielt. kjæresten er i skauen (militæret) så er ikke sikkert jeg får pratet med han engang, og jeg skal jobbe.

men er greit for valentines har aldri betydd noe spesielt for oss.

Skrevet

Jeg har kjöpt en sjokoladekake formet som to hjerter. :)

Skrevet

Vi skal ut å spise i morgen, og ellers kose oss sammen.

Skrevet

Ingen spesiell dag for oss.

Syns det blir så krampeaktig med slike "å i dag må vi være så veldig forelsket og romantiske- dager".

I morgen skal jeg på kurs, og sambo skal jobbe.

Skrevet

vel enten skal jeg forfhøre 7 jomfruer mellom 20 og 27 år. Eller så skal jeg gjøre ingenting og det blir vel til at jeg gjør ingenting

Skrevet

Den dagen betyr ingen ting for meg...

Blir en helt vanlig onsdag...

Gjest Ballerina
Skrevet

Vi skal ut og spise i kveld, men mest fordi vi har vært forlovet i to år på fredag og på fredag skal min kjære ut... på lørdag får vi besøk og da ble det idag igjen ;) Har gitt min kjære et kort bare fordi det var veldig søtt... og ja, Valentine's er oppskrytt!!

Skrevet

Jeg og min kjære feirer alltid 14. februar - men det er fordi det er bursdag! :)

Gjest Silmarill
Skrevet

Det blir en helt vanlig onsdag, ikke noe spesielt! Det eneste er at vi har sendt hverandre en mms med "hjerte"bildet. (mend det gjør vi stadig vekk, samboeren min og jeg :)

Gjest Fruktfat
Skrevet

vi feirer ikke valentines, har ikke noe forhold til den dagen.

gå ut og spise hadde sikkert vært koselig, men sambo jobber overtid, og vi skal snart ut på en lang, dyr ferie så da sparer vi pengene til det (og da blir det nok av ganger vi eter ute :) )

jeg har laget kort til ham før, men av en eller annen grunn blir aldri de kortene fine, så det gadd jeg ikke i år. vi har også gitt hverandre små gaver; bamser, roser, sokker med hjerter på, o.l, men det føles litt kunstig. så i år ble vi enige om å droppe det.

Skrevet
vel enten skal jeg forfhøre 7 jomfruer mellom 20 og 27 år. Eller så skal jeg gjøre ingenting og det blir vel til at jeg gjør ingenting

Dette synes jeg hørtes ut som en plan!

Ellers er det mulig jeg er i ferd med å bli gammel og sur, men jeg betrakter Valentine's som en like idiotisk skikk som Halloween - dvs importerte av handelsstanden kun for å få oss til å bruke mer penger.

Gjest Deception
Skrevet

Vi har hatt en skikkelig romantisk feiring av dagen. Først dro vi og kjøpte et skaphåndtak til kjøkkenet, for å se om det virkelig er de håndtakene vi vil ha. Så dro vi etterpå på en annen butikk og kjøpte maling. Etter det spiste vi middag, laget egenhendig av meg, og i tillegg har vi brukt en stor del av kvelden til å vaske og innrede kjøkkenskap.

:ler:

Skrevet

Vi feiret ikke, men jeg fikk en kjempe stor og fin orkide i en kjempe fin potte med et søtt kort og et hjerte oppi :) Orkideer nemlig er yndlings blomsten min :) Men vi avtalte egenlig å droppe dagen..

Skrevet

Åh vi nordmenn skal være så snusfornuftige og holde oss laaaangt unna alle slike "importerte" skikker fra USA ;) Jeg syns det er en søt og hyggelig dag jeg som jeg forsåvidt ikke "feirer", men bruker som en unnskyldning for å kunne gå ut og spise, eller har lyst til å kjøpe en gave til kjæresten min (når jeg egentlig burde spare penger.. ) :):hjerte::hjerte::hjerte:

Skrevet
Åh vi nordmenn skal være så snusfornuftige og holde oss laaaangt unna alle slike "importerte" skikker fra USA ;) Jeg syns det er en søt og hyggelig dag jeg som jeg forsåvidt ikke "feirer", men bruker som en unnskyldning for å kunne gå ut og spise, eller har lyst til å kjøpe en gave til kjæresten min (når jeg egentlig burde spare penger.. ) :):hjerte:  :hjerte:  :hjerte:

Enig :Nikke:

Vi var ute og spiste på en helt fantastisk restaurant (fordi vi hadde et gavekort å bruke opp), og jeg kjøpte kort og lovehearts til ham. Kjempehyggelig kveld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...