Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser mye om dette merket inne pa KG.Og det er ganske sa heftig.

Jeg bruker selv chanel,og er fornoyd.

Hvilket bruker dere fra id?Foundation tenkte jeg pa...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes bare en type så vidt jeg vet, og den heter Bare Minerals.

Skrevet
Det finnes bare en type så vidt jeg vet, og den heter Bare Minerals.

Hihi..jeg er helt gronn pa dette merket.

Bare minerals ja.Bra eller?

Takk for rask svar forresten...

Skrevet

Du vil finne mange tråder om ID her inne om du søker. Jeg liker den veldig godt, det er en foundation i pudderform som du påfører med en egnet børste. Anbefaler deg å stikke innom en hudpleier som fører merket før du eventuelt bestiller på nett, det er ikke så lett å finne en perfekt fargematch ut ifra bilder.

Skrevet

Jepp.

Er kjempefornøyd med ID :) Har prøvd mange andre (flytende) merker, men synes ID er den beste. Er naturlig og holder godt.

Skrevet

Ekke Bare Escentuals et merke da? Og Glo Minerals? Kiss Me? :klø:

Jeg bruker Bare Escentauls, men er likevell grønn. :ler: Er veldig fornøyd uansett. :)

Skrevet

Bruker også produkter fra Bare Minerals; i.d foundation, all-over face color, blush og mineral veil (transparent pudder), og er kjempefornøyd!:) Herlig å tenke på at dette er sminke som faktisk ikke skader huden i det hele tatt. Ser veldig naturlig ut (forutsatt at du har rett farge,da, som med alle foundations).

Men er nysgjerrig på andre merker som fører mineral-foundations og andre mineral-produkter.. noen som har peiling?

Skrevet
Ekke Bare Escentuals et merke da? Og Glo Minerals? Kiss Me? :klø:

Jeg bruker Bare Escentauls, men er likevell grønn. :ler: Er veldig fornøyd uansett. :)

Bare Escentuals = Bare Minerals = I.D = BE

Glo Minerals er et eget merke.

Kiss Me Minerals er et eget merke.

Forvirringen kommer inn da det er så mange som bruker forskjellig navn på I.D.

• 9 måneder senere...
Gjest Gjest_Christiane_*
Skrevet

Hvor mye koster BareMinerals i butikken?

Må man ha egen kost til sminken?

Gjest Gjest_snuppa_*
Skrevet

Jeg ELSKER I.D. makeup!!

Har veldig sensitiv hud og reagerer lett på foundation o.l. og syns lett det synes i tørre partier... I.D. foundation er den eneste foundation jeg har brukt som jeg har vært fornøyd med!!! Huden min reagerer ikke i det hele tatt, og som de sier så kan du faktisk sove med den!!! Hadde jeg gjort det med vanlig foundation hadde huden min sett helt j***** ut etterpå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...