Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Vidvandre
Skrevet

Kanskje et par ganger i måneden, når jeg er skikkelig deppa av vinteren, vil ha litt varme og farge på kroppen.

Skrevet

Nei ikke regelmessig. Tipper at jeg maks tar det 5 ganger i året. Synes at det er kjedelig å ligge der og dessuten er det jo ikke bra for huden. MEN jeg skulle gjerne tatt litt likevel. Man ser jo utrolig mye freshere ut med litt farge på kroppen.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Nei. Slikt tør jeg ikke. Har ikke tålmodighet til det heller. Kunne evt. gjort det noen ganger før en viktig anledning, hvsi jeg følte meg veldig vinterbleik.

Skrevet

Nei. Har så mange føflekker, og jeg synes at huden skal få "hvile" om vinteren og slippe sol.

Gjest Borghild
Skrevet

Ja, jeg gjør det av og til. Ikke noe fast, men ca 1-2 ganger i måneden. Litt sol er bare sunt har jeg lest.

Skrevet

Nei, brunfargen er ikke verdt rynker og mulig kreft.

Skrevet

Nei, er ikke interessert i rynker.....eller hudkreft!

Skrevet

Jeg tar mellom 2-4 ganger i året, på vinteren når kroppen (og særlig leggene) klør som besatt. Litt sol hjelper bra og når alternativet er hydrokortison og sterkere saker så synes jeg noen soltimer kommer bra ut på helseskalaen.

Solarium for å bli brun har jeg sluttet med for mange år siden.

Skrevet
Nei, brunfargen er ikke verdt rynker og mulig kreft.

Signerer!

Skrevet

Jeg gjør det en gang i blandt, men det kan gå månedsvis mellom hver gang. Dersom jeg får mye eksem på bena (som jeg har lett for å få i kulda), er det spesielt deilig og ta seg en soltime.

:blunke:

Skrevet

Nei, jeg tar ikke solarium, vil ikke utsette huden min for det. bruker heller selvbruningskrem

Gjest Vidvandre
Skrevet

Dere som ikke tar solarium er dere like flinke til å holde dere unna solen om sommeren da? Kjenner flere som ikke tar solarium, men hiver klærne når sola titter fram, og da er utsetter man seg jo minst like mye hvis man bekymrer seg for hudkreft.

Jeg gidder ikke å være helt hysterisk når det gjelder det, man kan jo få kreft av alt, og syntes det er viktigere med litt lys og varme i hverdagen i de mørke, kalde månedende.

Skrevet

Jeg holder meg ikke vekke fra sola, men bruker alltid høy solfaktor og smører meg annehver time når jeg er i sol.

Skrevet

Nei, jeg tar ikke solarium. Ser ikke behovet for å være brun på vinteren. Om sommeren er jeg forsiktig med å være i solen, og jeg bruker solkrem.

Skrevet
Dere som ikke tar solarium er dere like flinke til å holde dere unna solen om sommeren da?

Jeg ligger ikke ute og soler meg om sommeren nei, og det er like mye fordi det er så grusomt kjedelig. Skal jeg oppholde meg lenge i solen bruker jeg høy solfaktor. Ja, man kan få kreft av alt, men når noe er så enkelt å passe på ser jeg ingen grunn til å øke risikoen. Dessuten kan man fint få varme og lys uten å ligge midt i solsteken og bli brun.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...